10 Mart 2014 Pazartesi

Mac 129 Pudra ve Allık Fırçası

Makyajla ilgili iki ürüne zaafım var. Biri , belki de yüzlerce kez yazdım ama , Allık Diğeri ise Makyaj fırçası.

Bu yazının konusu ikinci zaafım olan fırçalardan , özellikle toz allıkları tam kararında uygulama imkanı vermesiyle sevdiklerim arasına giren mac 129.

Bununla allığı hatalı bir şekilde uygulamak imkansız olaya yakın. En pigmentsiz allıkları da , en " hey ben buradayım " diyenini de mükemmel doğallıkta uyguluyor.

mac 129 kullananlar blog


Doğal kıllardan oluşuyor mac 129 ve takdir edersiniz ki taklon kıllara sahip olanlar kadar yumuşak değil. Fakat çok sert de değil. Ne kaşındırıyor - ne cildi çiziyormuş gibi bir his var ...

Diğer makyaj fırçalarımın aksine bunu 2-3 haftada bir yıkıyorum. Sık yıkamayı gerektirecek kadar kirlenmiyor zaten.

Kıl döküp dökmediği meselesi var bir de : Açıkçası uygulama sırasında yanağımda parçalarını bıraktığı oldu bir ay. Fırçayı yıkarken de 1-2 tane döküldü. Bir süre sonra dökülme durdu. Yani o öyle hiç kıl dökmeyen fırçalardan değil.. Ama bu durum sürekli hal aldıysa, ve herhangi bir makyaj fırçanız sürekli kıl döküyorsa yapmanız gereken , aldığınız yere götürüp  durumu bildirmek. 80-90 lira verilen bir fırçanın her seferinde dökülüp yüzünüzden temizlemek zorunda bırakması bir üretim sorunu olduğunu gösterir ^^



Bu arada Mac 129 'u ben sadece allık fırçası olarak kullanıyorum. Fakat aynı fırça ile pudra uygulayan da var , aydınlatıcı uygulayan da. Açıkçası bu fırçayla neler yapılabileceği tamamen kullanıcıya bağlı. Bence her tür toz makyaj malzemesini uygulamak için uygun. ^^

Mac fırçaları ; şehirinizde mac mağazası yoksa  mac online satış sitesinden de alabilirsiniz.

Sevgiler

3 yorum :

  1. Merhabalar
    Bu fırça için tek bir şey söyleyebilirim: mü-kem-mel!
    Kendisi aldığım ilk mac fırçasıdır, ürünleri sürmesi, blend etmesi falan çok başarılıdır, fırçalarımın demirbaşı olur ayrıca.
    Bitecek bir şey olsa idi, kesinlikle bittikçe alırdım derdim, o kadar çok seviyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlarda yüzümde bıraktığı kılları dışında ben de çok seviyorum :) gerçi taklon kıllara sahip fırçalara alışkın olanlar için biraz sert gelebilir ; ama her türlü güzel ^^

      Sil
  2. mac in fırçalarını aldıktan sonra RT fırçaları gözümde sıfır kaldı diyebilirim :) Bütün fırçalarına bayılıyorum!

    YanıtlaSil

Konuyla ilgili sorularınız için yorum bırakmanız yeterli ^^
spam, reklam ve link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.