10 Şubat 2014 Pazartesi

MAC 187 vs MAC 188 * Hangisini Almalı ?

Merhaba ;

Mac 187 ve Mac 188 ikisi de duo fiber fırçalar.
Yani hem doğal hem sentetik kıllardan oluşuyorlar. Fırçanın uç kısmındaki , uygulama yaparken kullandığımız kıllar sentetik. Dip kısımlar ise , destek sağlayan doğal kıllardan ibaret.

Bu yazı ikisini birbirinden ayıran yönlerini ve uygulama alanlarını inceleyip ; tek bir fırça alma niyetinde olup da seçim yapmakta zorlananlara yardımcı olmak amacıyla yazılmıştır.

Başlayalım o zaman ^^


mac fırça kullananlar


Mac 187 daha çok ve sık kıllara sahip daha geniş bir fırça . Kullanım süreniz ilerledikçe yanlardan daha da açılacak ve genişleyecek. Bunu engellemek üzere , kuruturken brush guard benzeri , fırçanın kıllarının zamanla yayılmasını engelleyecek ürünler kullanabilirsiniz. fakat her türlü bir miktar genişleme- dışa doğru açılma olacak.

Her türlü sıvı ve krem fondöteni , bb kremi , hatta nemlendiricinizi Mac 187 ile rahatça uygulayabilirsiniz.
Pudranızı da aynı şekilde.
Allık uygulamak , fırçanın genişliğinden dolayı biraz riskli olsa da ; çok küçük bir yüzünüz yoksa allığı da Mac 187 ile pek ala uygulayabilirsiniz.

mac makyaj fırçaları tavsiye blog


Mac 188 ise daha seyrek kıllara sahip , daha küçük haliyle.
Fondöten uygulamakta yine sorun yok ; yukarıda da yazdığım gibi daha küçük olduğundan , 1-2 dakika daha fazla tutar uygulama süresi. Fakat burun çevresi vb dar bölgelerde daha kolay ve hassas uygulama yapılabileceği de bir gerçek.

Mac 188 'in güzel yanı allığı daha kontrollü uygulama imkanı vermesi. Tüm yüzünüze dağılması gibi bir ihtimal yok. Çünkü daha dar bir fırça ^^
Pudra uygulamasına ek olarak ; aydınlatıcı uygulamaya da imkan tanıyor bu seyrek ve dar fırça yapısı.

Peki Mac 187 mi Mac 188 mi derseniz ; bu sizin daha önceden bir duo fiber stippling fırçanız olup olmadığına , bütçenize ve hatta yüz yapınıza göre değişir.

Küçük bir yüz yapınız varsa ve tek bir fırça için bütçe ayırdıysanız ; hem fondöten hem pudra hem allık , hatta aydınlatıcı uygulayabilmek için Mac 188 çok uygun olacaktır. Hatta ben kapatıcı bile uygulamıştım ^^

mac duo fiber fırça yorum blog


Bunun dışında ; ilk kez bir duo fiber fırça alacaksanız mac 187 'yi almanızı öneririm. Belki aydınlatıcı vs uygulayamazsınız ; fakat kalan diğer her şeyi yapabilirsiniz ^^
Bir de gözlemlerime dayanarak , tek bir fırça için para ayırılmışsa ;  daha bir geniş ve oturaklı görünümüyle  pek çok kişinin ilk tercihini Mac 187 'den yana yaptığını biliyorum.
Mac 188 oldukça sıska görünüyor Mac 187 'ye kıyasla ve " birkaç kıl dökse , geriye bir şey kalmaz yahu " şeklinde düşünenleri de biliyorum ^^

Mac 187 'nin 99 lira , Mac 188 'in de 90 lira olduğu düşünülünce ; ilk kez duo fiber fırça alacak birinin ( küçük bir yüzü olmadığı müddetçe ) Mac 187 alması daha mantıklı.

Ha bütçe benim için sorun değil diyorsanız bence ikisini de alın derim ^^
Mac 187 ile fondöteninizi ve pudranızı uygularsınız ; Mac 188 ' i aydınlatıcı ve allık için kullanır ; hatta arada kapatıcı için de elinizi gider.
Yüz için başka da bir fırçaya ihtiyacınız kalmaz ^^

Sevgiler

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Konuyla ilgili sorularınız için yorum bırakmanız yeterli ^^
spam, reklam ve link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.