30 Nisan 2013 Salı

Cettua After Night Fever -- Rahatlatıcı-Yatıştırıcı Maske


cettua yuz maskesi yorumlari gratis
cettua after night fever maske - cettua tek kullanımlık yüz maskesi


Koşuşturmalı geçen bir günün sonunda yorgun argın eve döndüğünüzde uygulayabileceğiniz bir maske. Öyle parti vs durumları dışında kullanıyorum yani. Hoş burada partiyi kim kaybetmiş de biz bulacağız.( Yazar burada medeniyetten uzaktaki sıkıcı yaşamına gönderme yapmaktadır)



Her neyse, daha önce de ayrıntılı olarak yazmıştım, seviyorum ben böyle tek kullanımlık maskeleri. Anlık sonuçları hoşuma gidiyor.

Haftada 2-3 kez kullanımı tavsiye ediliyor.
Ben yine aklıma geldikçe kullanıyorum.



20-30 dakika içinde hafif de olsa aydınlık ama gerçekten yumuşak bir cilde sahip olmak hoşuma gidiyor.



Tabii bu 3-5 liralık bu maskeler, Kore üretimi dahi olsa, mucizeler yaratmıyor. Ama bu sevmeme ve kullanmama da engel değil.



Sigaraya benzer kokusu ve maskeyi yüze ilk yerleştirdiğimdeki o soğuk his dışında rahatsız olduğum bir tarafı da yok.

İçeriği fotoğraflarda mevcut.

ve içindekiler :)


Kutu halinde satılıyor bu maskeler ve bir kutuda 4 adet tek kullanımlık ürün mevcut.

Tüm diğer cettua ürünleri gibi Gratis'lerde bulabilirsiniz.

Bu arada bir kutunun indirimsiz fiyatı 8.75 lira

Sevgiler
Devamını okumak için tıklayınız...

29 Nisan 2013 Pazartesi

Clinique Chubby Stick Intense--- 01 curviest caramel



Çıktığını duyar duymaz Boyner'lerdeki Clinique standını aşındırmıştım birkaç kez.
Suç bende değil satış danışmanlarında. Sadece Tekin Acar'da satıldığını bilmelerine rağmen " henüz gelmedi" dedikleri için epey bir geç tanıştım. 
Clinique online satışa başlamasaydı almazdım muhtemelen.( Evet, 1 seneden beri Tekin Acar'dan hiçbir şey almıyorum)

Alışveriş yazım için şuraya bakabilirsiniz.



Giriş kısmını geçtiğimize göre ürün özellikleriyle başlayabiliriz.

Kullanımı pratik
Nemlendirmesi güzel
Renk vermesi de oldukça iyi.

Kullandığım süre boyunca dudaklarım kurumuyor ve nemli kalıyor ki bu en büyük artısı chubby stick intense 'lerin.
Kalıcılığı benim gibi ruj yeme huyu olan biri için fena değil.



Şöyle açıklayayım

Bir şey yeyip içmediğim sürece olduğu yerde duruyor. Normalde  ruj vb dudak ürünlerini kısa süre taşıyan biri olarak ; 2-3 saat sonunda yoğunluğu azalsa da tamamen silinmemiş olduğunu görmek şaşırtıcı oldu benim için.

Oldukça beğendim yani.

Bir de rengi tam da sevdiğim gibi( çekmecemdeki tüm rujlar aynı tonlarda olacak bu gidişle) bu chubby stick intense 'in

Dudakta duruşu kişiden kişiye değişiyor fakat rengi tam olarak aşağıdaki gibi.



Açık renk dudaklarda daha pembemsi, nispeten koyu renklilerde ise kahverengi-pembe duruyor.

Günlük kullanıma uygun, sürmek için makyaj yapmanın gerekmediği bir nemlendirici dudak ürünü.

Tavsiye ederim :)



Ps: O kadar yazmışım ama fiyatını es geçmişim. 49 lira. Clinique Online'dan alınırsanız her siparişte seçtiğiniz 2 adet tester yollanıyor bu arada.
Devamını okumak için tıklayınız...

28 Nisan 2013 Pazar

Doa Kozmetik Amon Ra Serisi Keratinli Saç Maskesi

Kısaca şunu söyleyebilirim

Yıpranmış, uçları çatallaşmış,kimyasal veya ısıl işlemlerden mahvolmuş saçlarınız varsa keratinli saç maskesini alın kullanın ve sonra bana teşekkür edin.

ucuz keratin maskesi blog
doa kozmetik keratinli saç bakım maskesi

Kesinlikle memnun kalacaksınız.

Üstelik çok da uygun fiyata, kuaförlerin tonlarca para alacağı bakım işlemini evinizde kendiniz kolayca uygulayabilirsiniz.

Bir kavanozdaki toplam 100 ml keratinli saç maskesi uzun saçlı iseniz 3-4 kullanım yeter .

Ben haftada bir uyguluyorum ve bir kutu bir ay rahatlıkla gidiyor.



Keratinli saç maskesi ile gönderilen kağıtta da yazıyor nasıl kullanılacağı fakat o kadar yazıp göndermelerine rağmen hala orda burda yalan yanlış kullanım önerilerini görünce yazmak lazımdır dedim.



Arkadaşlar bu saç maskesini en az 3 saat tutuyorsunuz saçınızda. 3 saatten az tutacaksınız, fazlası zarar diye bir şey yok. Ne kadar uzun kalırsa o kadar faydalı. Ben en az 4-5 saat saçımda tutuyorum mesela.

doa kozmetik keratinli sac maskesi kullananlar
keratinli saç maskesi nasıl kullanılır.



Saçınız temiz ve nemli olmalı. Nemli deyince banyodan yeni çıkmış gibi ıslak da olmayacak.

Maskeyi saç boy ve uçlarına uyguluyorsunuz. Diplere maske yok kesinlikle.

Sonrasında ise saçınızı tarayıp ister havluyla sararsınız, isterseniz de tepenizde toplayıp öyle beklersiniz. Burası size kalmış.



Yukarıda da yazdığım gibi " en az " 3 saat bekleyip yıkıyorsunuz. Ne kadar fazla bekletirseniz o kadar iyi.
Yıkadıktan sonra , ilk kullanımda bile saçınıza ve görünümüne şaşıracaksınız.

Benden geçer notu aldı keratinli saç maskesi
Hatta yıldızlı pekiyi :)

bu da içindekiler :)

Doa Kozmetik yakın bir zamana kadar alışverişlerde hediye olarak yolluyordu keratinli saç maskesini ama artık satışta. Yanılmıyorsam 100 ml'nin 6-7 lira gibi bir fiyatı var.

Şiddetle tavsiye olunur.

Sevgiler

Ps: Kısaca demişim ama uzun uzun yazmışım. Bir başlayınca duramıyorum galiba :)

Devamını okumak için tıklayınız...

27 Nisan 2013 Cumartesi

Emily Göz Kalemi --- Yeşil Tonları --- #117 ve #119



Hemen hemen her kozmetik markette bulabileceğiniz göz kalemi Emily.

İsminin yabancı olmasına aldanmayın. Türk malı, Türkiye üretimi.




Fiyatları çeşitli yerlerde 1 ile 2 lira arasında değişiyor.

Yumuşak bir sürümü olan kalemler bunlar, öyle ki biraz sert bastırsanız dağılabilir kolayca.
Kalıcılık derseniz; çok fazla bir şey beklememek lazım. 
Bir de "waterproof" yazmasına rağmen; kışın olmasa da sıcak yaz aylarında tek başına dayanmaz , akar.





Hal böyleyken neden aldın diye soranlar olursa; " denemek istedim sayın okuyucu" derim. Fiyatı da çok uygun. Hem bir de; bir ara yeşil lens kullanıyordum ve özellikle 117 çok hoş duruyordu desem?

Sevgiler
Devamını okumak için tıklayınız...

26 Nisan 2013 Cuma

Morluk Giderici Fresh Line Patatesli Göz Altı Maskesi

Fresh Line ' ın en merak ettiğim ürünüydü morluk giderici göz altı maskesi ve uzun zamandır da denemek istiyordum.
Fakat fresh line online satış yapmadıkları için Ankara veya Eskişehir'e gitmediğim sürece almam mümkün değildi. ( Sonradan ankara fresh line mağazasında; telefonla satış yaptıklarını ve başka şehirlerden de bu yolla sipariş alıp kargoladıklarını öğrendim tabii)

Sonuç olarak ( konuşmayı seviyorum ve bu bazen yazılarıma da yansıyor sanırım); Kentpark'ta hasret sona erdi ve Fresh Line markası ile tanışabildim nihayet.

fresh line kullananlar maske yorum


Şişlikleri indirme klasik olsa da ; morlukları da geçirme iddiasında bir göz maskesi bu.

Yoğun koyuluk varsa 1-2 hafta her gün kullanın deniyor.

Ben başlangıçtan itibaren 2-3 günde bir kullandım fresh line morluk giderici maskeyi ve sonuçlardan oldukça memnun kaldım.

fresh line morluk giderici göz maskesi yorum


Fotoğrafta da görüleceğü üzere gram ile satılıyor ve 30 gramı 12-13 lira civarı. Az gibi görünebilir fakat uygulanacak miktar çok az olduğundan bu bile 2-3 ay rahatlıkla kullanılabilecek kadar fazla.( Kilosu 410 lira yazıyordu etiket üzerinde)

fresh line nerede satılır yorum


Bir kere bu göz altı maskesinin nemlendirme özelliği var.
Göz altındaki kemiğin üzerine sürüyoruz tam olarak; 10 dakika bekliyoruz ve ardından ılık suyla yıkıyoruz.
Kemiği güçlendirme iddiası ne kadar doğru bilmiyorum fakat iki aylık kullanımda göz çevresindeki sıkılaşma bariz.

Aşırı koyuluklar üzerinde de ne kadar etki eder bilemem fakat her kullanımdan sonra  göz çevresinde hissettiğim hafif aydınlık benim için yeterli.
Şişi inmiş gözler ve dinlenmiş bir göz çevresi veriyor fresh line patatesli maske sadece 10 dakika içerisinde.

son kullanma tarihine az kalmış :)

Uzun lafın kısası; sevdim ben bunu.

Alışverişimde bir de tester olarak Hesperides göz serumunu vermişlerdi. Elimdeki ürünler bitince bir de Hesperides kullanırım belli mi olur?


Sevgiler ve aydınlık ve canlı görünümlü göz çevreli günler :)

Ps: Unutmadan, bu maskeyi buzdolabında muhafaza ediyoruz.

göz çevresini aydınlatıcı krem tavsiye blogda okuyabilirsiniz
morluk için k vitaminli göz kremi yazısı da blogda

Devamını okumak için tıklayınız...

25 Nisan 2013 Perşembe

Golden Rose Paris Oje # 110




Golden rose ojelerin sürümünü genel olarak seviyorum.
İkinci katta da şişedeki rengi elde ediyorum.



Kolayca çıkıyor. Base coat kullanmasanız bile tırnakta leke bırakmıyor. Kısaca kullanımı çok kolay.



Eksisi ise çabuk bozulması. Suyla fazla haşır neşirseniz ;Top coat kullanmadan ikinci güne uçlardan hafifçe açılmaya başlıyor  golden rose oje.



Ama uygun fiyatı ( 1liraya alabiliyorsunuz) , çabuk kuruması ile tercih ediyorum.


110 numara birebir fotoğraflardaki gibi.

Nasıl duruyor? :)





Devamını okumak için tıklayınız...

24 Nisan 2013 Çarşamba

Gelinlerin En Büyük Silahı: Gelin Saçı & Makyajı




Her kadının en büyük silahı saç ve makyajdır! Bulunduğu yer, zaman, kişiler ne kadar özelse; saçını da makyajını da o kadar özenli yapar bir kadın. İşte bu yüzden gelin saçı ve makyajı (http://dugun.com/gelin-saci-ve-makyaji?utm_source=bumad) her gelin adayının kafasını günlerce meşgul eden en önemli detaylardan biridir. İşte, düğünüzde gelinliğiniz kadar saç ve makyajınız ile de damadı ve davetlileri büyülemenin 7 yolu!

1- Gelin saçınızı gelinliğinizi tamamlayacak şekilde seçin. Deniz kızı bir gelinlik giyecekseniz açık ve dalgalı saçları tercih edin. İhtişamlı gelinlikler için gösterişli topuzlar, vintage gelinlikler için ise örgülü modeller ve yandan gevşek topuzlar uygun olacaktır.

2- Nasıl bir gelin saçı ve aksesuar istediğinize karar verin. Gelin saçınız için nasıl bir aksesuar tercih edeceksiniz, duvak mı, taç mı, şapka mı yoksa canlı çiçekler mi? Dugun.com’da gelin saçı ve makyajı ile ilgili her şeyi bir arada bulabilirsiniz. Önce gelin saçı ve makyajı galerilerini (http://dugun.com/gelin-saci-ve-makyaji/butun-modeller/27?utm_source=bumad) gezerek ilham alın. Sonra beğendiğiniz modelleri kuaförünüze götürerek denemelere başlayın!

3- Düğün günü saçınızı kimin yapacağı çok önemlidir! Şehrinizdeki tüm kuaförleri tek tek gezmeniz olanaklı değil belki ama Dugun.com düğün hazırlıklarınızla ilgili her konuda olduğunu gibi bu konuda da yanınızda... Online olarak tüm gelin saçı ve makyajı firmalarını (http://dugun.com/gelin-saci-ve-makyaji/istanbul?utm_source=bumad) inceleyebilir, iletişime geçebilir, içinize sineni seçebilirsiniz!

4- Saç seçiminde olduğu gibi, doğru makyaj seçiminde de gelinliğiniz en önemli rolü oynayacaktır. Seçiminiz gösterişli bir gelinlik giymekten yanaysa, o zaman dikkati dudaklarınıza çekmek için çarpıcı bir ruj kullanın. Tercihiniz sade bir gelinlik olacaksa ifadenizi belirginleştirecek bir göz makyajı yapın. Fondöten ve dudaklarınız için doğal tonları tercih edin.

5- En son makyaj trendlerini takip etmeyi ihmal etmeyin! Uzmanlar 2013 bahar ve yaz sezonunda kırmızı ve bordo rujların, belirgin gözlerin ve net allıkların ön planda olduğunu söylüyor.

6- Kesinlikle akmayan göz kalemi & rimellerini tercih edin, makyaj sabitleyici kullanmaktan kaçınmayın.

7- Yanınızda acil durumlar için makyaj eşyası bulundurun ve hünerli arkadaşınızdan gece ihtiyacınız olduğunda size yardım etmesini rica edin.















Damadın ve davetlilerinizin aklına kazınacak kadar unutulmaz, geri dönüp düğün fotoğraflarınıza baktığınızda kendinizden etkilenecek kadar güzel olmak için yapmanız gerekenler sadece bu kadar!


Unutmadan, Dugun.com’da gelinlik mağazalarından düğün mekanlarına ihtiyacınız olan tüm firmalar, uzmanlar tarafından yazılmış yazılar ve sizlere ilham kaynağı olacak galeriler de var!

Bir bumads advertorial içeriğidir.
Devamını okumak için tıklayınız...

Dermalogica Göz ve Dudak Makyajı Temizleyicisi

Tam adı Soothing Eye Make-up Remover olan bu ürün hem göz hem de dudak makyajını nazikçe temizleyen bir jel.

Lens kullananların da rahatlıkla kullanabileceği yakmayan, tahriş etmeyen ve en güzeli de göz çevresinde yağlı his bırakmayan bir temizleyici.

Yağsız , kokusuz.

dermalogica soothing eye make up remover 

Çok az miktarı ile her iki gözdeki makyajı da temizlemek mümkün( bir bezelye tanesi kadarı diyelim)

Waterproof rimeli de en az diğerleri kadar iyi çıkarıyor. Bu da artılarından biri.

Yalnız nasıl kullanılacağı önemli 

Sadece pamuğa döküp kullanan , sonra da " bu ürün o kadar da iyi temizlemiyor" diyen birkaç kişiye rastladığım için açıklama ihtiyacı hissettim.

gentle eye makeup remover blog


Ürünü ( bir bezelye tanesi kadar) dökeceğiniz pamuk nemli olmalı. En güzeli bir sprey şişeye su koyup birkaç fıs pamuğa sıkıp sonrasında da çok az miktar jeli pamuğa dökmek ve göz makyajını bu şekilde temizlemek. Ben sprey şişe vs uğraşamam derseniz musluktan 1-2 damla su da aynı işi görür.


Bu şekilde uyguladıktan sonra tam teşekküllü bir göz makyajını tamamen temizlemek 5 saniye bile almıyor. (Sonrasında su ile durulanıyor Dermalogica Göz ve Dudak makyajı temizleyicisi )



Bu arada unutmadan , bu ürünü benzerlerinden ayıran bir özelliği de  içerdiği ipek amino asitleriyle kirpiklere bakım yapması. Uzun süreli kullanımda kirpiklerin daha az döküldüğünü ve hafiften uzamaya başladığını gözlemleyebilirsiniz.

Böyle de bir taşla çift kuş vurma hadisesi mevcut Dermalogica 'nın bu ürünü ile.
Dermalogica Soothing Eye Make up Remover  118 ml ve normal satış fiyatı 103 lira.
Fakat çeşitli online satış sitelerinde %15'e kadar indirimle almak mümkün.




Sevgiler

Ps: Ürünün ufaklığı sizi yanıltmasın. Her gün kullansanız bile 5 ay rahat gidiyor


Devamını okumak için tıklayınız...

23 Nisan 2013 Salı

BornPrettyStore ve İndirim Kodu

Merhaba

Daha önce yurt dışından kozmetik alışverişi yazımda da belirtmiştim : Makyaj, cilt bakım ürünleri ve besin takviyelerini yurt dışından getirtmek yasak ve çoğunlukla da gümrüğe takılıyor. Fakat ; yeniden satış yapılacağı izlenimi uyandırmadığı müddetçe makyaj fırçası,nail art ürünleri vb aksesuarlar getirtmekte bir sorun yok. 
Bunlar sorunsuzca ulaşıyor.

BornPrettyStore da bu tarz alışverişlerin yapılabileceği bir site.Türkiye 'ye gönderim yapıyorlar

Takma kirpik, her türlü aksesuar ve nail art malzemeleri ile bu aralar epey moda olan " hair chalk" BornPrettyStore ' da kargo bedava olarak satışta.



Siz de alışveriş yapmak istiyorsanız

KXL91 indirim kodunu kullanarak %10 indirimli olarak sipariş verebilirsiniz

kirpik uzatmanın püf noktaları yazıma da bakabilirsiniz.

Devamını okumak için tıklayınız...

22 Nisan 2013 Pazartesi

Glade Nature's Infusions Oda Spreyi



Biraz kozmetik dışı olacak fakat son 7-8 aydır evim için yaptığım alışverişlerde, daha bitmeden sepete bir tane attığımı ve yedekli olduğunu farkettim.

Glade Nature's Infusions Sprey

Değişik markaların bu tip çok sayıda spreyi var fakat en fazla içime sineni ve rahatsız olmadan kullandığım bu oldu.



Yeterli bir kokusu var, yoğun da ama nefes aldığınızda sizi boğacak ve sıktığınıza pişman edeceklerden değil.

Hem odanın havasını değiştirmek hem de giysilere ve kumaşlara sıkmak için kullanabiliyorsunuz.

1 sprey şişe ( kullanım sıklığınıza da bağlı olmakla birlikte) en az 1-2 ay rahatlıkla kullanılıyor. 

Lavantalı olanı da floral perfection da yeterince hafif ve hoş kokular.



Tabii ki hiçbir şey evinizin pencerelerini açıp şöyle 1-2 saatlik bir hava değişimi yapmanın yerini tutmaz fakat mecbur kalındığında gayet de başvurulacakların başında gelebilir bu glade oda spreyi.

Tekrar söylüyorum; başka markalarda da var fakat bu gerçekten hafif ve boğmuyor. " Buraya sprey sıkılmış ve yapay bir tazelik hissi oluşturulmaya çalışılmış" gibi hissetmiyorsunuz. Aksine yeni temizlenmiş gibi kokuyor eviniz.




Tavsiye ederim dememe bilmem gerek var mı? :)

Bu arada satış fiyatı 5 ile 8 lira arasında değişiyor. En azından benim şimdiye kadar aldığım yerlerde böyleydi.


Sevgiler
Devamını okumak için tıklayınız...

21 Nisan 2013 Pazar

Aqua Therapy Çamur Maskesi

Şuradaki Aqua Therapy ürünleri yazımda bahsettiğim ürünlerden biri olan çamur maskesini ( onlar advanced mud mask diyor) bir süre kullandım. Toplam 2 tüp ile , haftada bir uyguladığım maskeyi, 6 kez kullanabildim.



Aşağıda okuyacaklarınız 1 buçuk aylık kullanım sonrası izlenimlerimdir




Kolayca sürülüyor.

Uyguladıktan sonra 10-15 dakika bekleme süresi var. Beşinci dakikadan itibaren de cildinizin gerilmeye başladığını hissediyorsunuz zaten.

Yani Bioderma Sebium Maske gibi cildi aşırı germeme özelliği yok. Geriyor gayet de. Ama aqua therapy çamur maskesi ılık suyla kolayca temizleniyor ve cildi de kurutmuyor.







Tüm cilt tipleri için uygun deniyor fakat kuru ciltler maske sonrasında ciltlerini nemlendirmeye ihtiyaç duyacaklardır muhakkak. Benim yağlı cildim ise her seanstan  sonra halinden mutlu mesut.






Uygulama sonrası göreceğiniz şey canlı ve temiz bir cilt. Siyah nokta diye bir şey yok bu aralar cildimde( ilk kullanmaya başladığım zaman çok azdı ama yine de vardı) ama beyaz nokta da denilen o gözeneklerde yağ birikmesini silip atamıyor. Sadece, nasıl yapıyor bilmiyorum ama, maske uygulandıktan sonra beyaz noktalar çok daha kolay temizleniyor.



Kil maskelerin seven biri olarak, online satışa geçtiklerinde ( tabii ki fiyatı da yurt dışı fiyatlarına yakın olursa) almayı düşünüyorum aqua therapy çamur maskesini.



Orijinal boyu 100ml bu arada. 40ml sebium maskeyi bir buçuk- iki ay kullandığım  düşünülürse bunu 4 ay rahat kullanırım sanırım.

Sevgiler

*Basın ürünüdür

Devamını okumak için tıklayınız...

20 Nisan 2013 Cumartesi

ETUDE HOUSE Precious Mineral BB Krem --- W13 Natural Beige




BB krem denince Kore markalarını ayrı bir yere koymak lazım.

Bu yazıya konu olan , Etude House precious minerals bright fit bb kremin ise özellikle çok seveni var.Tek renk değil; üç-dört farklı renk seçeneği mevcut.


Precious Minerals Bright Fit bb kremin pek çok adaşından farkı sarı alt tonlu olması ve ciltte kül rengi durmaması. 
Uygulandıktan 3-5 dakika sonra ciltle tamamen bütünleşiyor ve doğal bir görünüm veriyor.



Müthiş bir kapatıcılığı olmasa da ciltte çok hoş duruyor.İçeriğindeki inci tozları ciltte kendiliğinden , sağlıkla parlıyormuş gibi bir ilüzyon yaratıyor.



Genelde; gün içerisinde parlama yapmaması için üzerine hafif bir pudrayla kullanıyorum.Uzun süre yüzümde kalacaksa da mutlaka baz ya da sabitleyici pudra.

Pompalı ambalajıyla kullanımı çok pratik ve de hijyenik
Fotoğraflarda da görünüyor ama tekrar yazmış olayım : spf30
Pek çok bb kremin aksine gramajı da fazla, tam 60 gr.




Yazının başında BB krem denince Kore markalarını ayrı yere koymak lazım demiştim ya, nedenlerini şöyle özetleyebilirim

Beyazlatıcı özelliği var ve sürekli kullanımda koyu lekeleri/akne izlerini açıyor ve hafifletiyor.
Kırışıklık önleyici özelliği var
Yağsız ve şimdiye kadar sivilceye sebep olmadı
Yapısı yoğun ama ciltte hafif bir duruşu var, kat kat makyaj yapmışsınız gibi bir görünüm olmuyor.
sheer ve dewy bir kapatıcılığı var.
inci tozu içeren bir bb krem
Ciltte durduğu sürece sanki kendi cildinizmiş gibi bir görünüm alıyor



Olumsuz tarafı var mı derseniz , aslında olumsuz tarafına yazmak ne kadar doğru olur bilmesem de fiyatı diyebilirim. Ben indirimiyle birlikte mağazasından bizim paramızla 60 liraya almıştım.İndirimsiz fiyatı ise 70 lira civarındaydı.(İnternette kargo hariç 25 dolara satan siteler de gördüm sonrasında fakat güvenmiyorum açıkçası)



Bir de eğer benim gibi oldukça yağlı bir cildiniz varsa ve herhangi bir baz ya da sabitleyici olmadan kullandıysanız, 5-6 saatin sonunda hafiften bozulduğunu, özellikle yağdan burun çevresinde parça parça olduğunu görürsünüz.



Tabii sabitleyici pudralarla bu görünümün önüne geçilebilir.
Bir de cildiniz normal veya kuru ise muhtemelen bunların hiçbirini yaşamazsınız.

ve içindekiler :)




Yaklaşık 2 senedir sürekli ve neredeyse sadece BB krem kullandığım için hafiften farklı arayışlara yönelmiş olsam da ( herkes bıkabilir) , Etude House'un bu ürünü BB krem severlerin mutlaka denemesi gerekenlerden.

Sevgiler




Devamını okumak için tıklayınız...