31 Mart 2013 Pazar

Coastal Scents cs49 Açılı Kabuki Fırça // Coastal Scents Angled Kabuki Brush cs49

Çok yumuşak, yoğun sentetik kıllara sahip bir fırça.




Kontur için de kullanabilirsiniz; toz pudra uygulamak için de. Ve hatta likit fondötenleri bile bu fırça ile kolaylıkla sürebilirsiniz.

Fiyatından beklenmeyecek kadar kaliteli.

Dökülme; şu son birkaç ayda 2 adet kılı saymazsak " sıfır "

Ayrıca likit ürünleri uygularken neredeyse hiç iz bırakmadığını görüp şaşırabilirsiniz.




Bu arada tanımında airbrushed bir görünüm verdiği yazılmış; toz ve likit fondötenler için evet ama açılı görünümü her ne kadar sizi "allık sürerken kullanmaya" zorlasa da tavsiye etmem. Bununla hangi tür allığı uygularsanız uygulayın; son derece yoğun bir görünüm oluyor. Bu yüzden pudra ve fondöten ile kullanmayı tercih ediyorum.



Fiyatından beklenmeyecek kadar kaliteli diyerek uygun fiyatına gönderme yapmışım bir nevi. Ben şurada da okuyacağınız üzere ; biraz fazla kargo parası ödesem de fırçaları kampanya ile yarı fiyatına almıştım. Şimdi ise 13$ civarı olması gerekiyor.

Bir indirim zamanı yarı fiyatına ve güvendiğiniz kişilerle ortak sipariş verip kargo parasını paylaşma yoluna da gidebilirsiniz tabii.



Daha önce yazdığım iki coastal scents fırça gibi bunu da rahatlıkla öneririm.

Diğer türlerini bilmiyorum fakat bu "stick kabuki" ler gerçekten kaliteli ve Türkiye'de benzer fırçaları 40 liradan aşağıya alamazsınız kesinlikle.

Sevgiler

Devamını okumak için tıklayınız...

30 Mart 2013 Cumartesi

Yves Rocher Sexy Pulp Volume Gloss #06 nude rose --- Hacimlendirici Dudak Parlatıcısı




Yapış yapış olmayan bir gloss.

Dudakları dolgun gösteriyor mu gerçekten diye çok soran oldu. 

Gösteriyor aslında; fotoğraflarda da göreceksiniz yansıma ve ışık oyunlarının bunda payı en az ürünün içeriği kadar büyük.



İçinde minicik simler var. Çok minik, yakından bakılmadıkça pek belli olmuyor , zaten dudakta da belli belirsiz ve oldukça doğal duruyor.


çatlamış dudaklar :/ lip balm delisi oldum bu aralar :/

Bir de kolajen salınımını arttıran yalancı iğde özü içeriyor bu gloss. Dolgunlaştırıcı özelliğinin kaynağı bu.









Eğer koyu tenli ve haliyle de dudak renginiz koyuysa, dışardan görülen rengi dudakta görmeniz zor. Rujun üzerine kullanabilirsiniz tabii.



Dudaklarınız açık renkte ise, tatlı gül rengini birebir görebilirsiniz dudaklarınızda. 

Bu arada sadece bir gloss olduğunu düşününce nemlendirmesi de artı hanesine yazılabilir.( E vitamini ve karite yağı içeriyor)



Tüpteki rengi tam olarak dudağımda göremesem de, bende biraz daha koyu durmuş olsa da pek sevdim ben bu gloss'u ve bu aralar elim hep buna gidiyor. Hatta çantama atıp çıkıyorum, öyle.



Normal satış fiyatı 39 lira fakat zaman zaman yapılan indirimlerle daha da uyguna almak mümkün.






Sevgiler

*Hediye olarak gelmiştir. Okuduklarınız tarafsız görüşlerimdir.

Devamını okumak için tıklayınız...

29 Mart 2013 Cuma

Kinerase kinetin göz bakım kremi




Kinerase  göz bakım kremini bir ay süre ile kullandım. Yüksek oranda kinetin içeren , adında da yazdığı gibi "intensive" krem anti-aging özelliğe sahip.
Bu yüksek oran ne diye soranlar olabilir : %0.125 oranında N6 Furfuryladenine içeriyor.



Ciltte yaş alma sonucu ortaya çıkan çizgileri azaltmada oldukça etkili olduğu ve sadece 24 haftada ( 6 ay oldukça uzun bir zaman!) ciltte tutulan nemi %25 oranında arttırdığı yazıyor.
Ve diyorlar ki; bu krem renk tonunu düzenler ve göz çevresindeki renk bozukluklarını giderir.



Toplamda 6 ml'lik 2 tester'ı bir ayda bitirmiş biri olarak şunu söyleyebilirim. Bu kremin nemlendirme etkisi çok iyi. Fakat çabuk emilmesi konusunda şüphelerim var; o kadar yoğun ve katı yapılı ki yedirmekte zorlanıyorum ve standart göz kremlerinden daha fazla zaman harcıyorum uygularken.

"6 ay kullanın, mucizeyi görün" demişler Türkçesi ama sadece bir ay kullandığım için haliyle hiçbirini gözlemleyemedim. Sadece yoğun bir nemlendirme ve uzayan bir göz kremi uygulama seansı.



Tam boyu çoğu göz kremi gibi 15 ml olan bu krem kokusuzum, gözenekleri tıkamıyorum ve hassas göz çevresi için güvenle kullanılabileceğin bir ürünüm diyor. Çeşitli internet sitelerinde ve eczanelerde 170 ile 140 lira arasında değişen fiyatlarda satılıyor.

Mesela şurada 140 lira. Havale ile de 2-3 lira daha ucuz.



Kinetin, kolajen, c vitamini, aloe vera ve pantenol içeren bu kreme ; göz çevresindeki kuruluktan, kırışıklıktan ve  varsa güneşten kaynaklı lekelerden şikayetli kişiler bir şans verebilir.

Önce bir tester mesela? :)

Sevgiler

Devamını okumak için tıklayınız...

28 Mart 2013 Perşembe

Makyaj Bazları Hakkında Her Şey

Google'da en iyi makyaj bazı, yağlı ciltlere uygun makyaj bazı,  makyaj bazı satın al ,en uygun fiyatlı makyaj bazı veya sadece makyaj bazı aramasıyla bakım bloga yolu düşen pek çok kişi olduğunu fark ettim. O zaman bu konuyu şöyle ayrı ve toplu bir şekilde yazmak lazımdır dedim.

Şu ana kadar makyaj bazı başlığı altında kullandığım/ kullanmakta olduğum ürünlere de bakabilirsiniz.

Bu  ise, genel olarak makyaj bazı yorumları içeren biraz "toplu" bir yazı olacak

Makyaj bazı denilen şey , adı üzerinde , makyaja taban olan; fondöten, bb krem,pudra vb uygulamadan önce kullanabileceğiniz, çoğunlukla yapılan ten makyajının daha uzun süre ilk yapıldığı gibi kalması vb işlevi olan bir makyaj yardımcı malzemesidir.

fotoğraf kaynak : hicicosmetics.
Ha gerekli midir?

Aslında bu kişiye göre değişir. 

Ama o kadar çok makyaj bazı çeşidi var ki, ve firmalar sadece makyajı uzun süre ciltte tutmasıyla kalmayıp öyle özelliklerle donatıyor ki makyaj bazlarını, hiç aklında olmayan bile bir gün " makyaj bazı kullanayım ben" durumuna gelebilir.
( Kısaca, makyaj bazı kullananlar vazgeçemez hale geliyor )

Makyaj bazları çeşit olarak çok fazla demiştim 

Birinci , belki de ilk çıkan makyaj bazları , sadece silikon ve türevlerini içeren, cilde sürüldüğünde kadifemsi bir his veren, gözenekleri geçici olarak kapatıp( aslında hiç hoş bir şey değil), kullanılan fondöten veya bb kremin cilde kayar gibi sürülmesini sağlayan  türleri. (Genelde de jel-krem yapıda  oluyorlar) Bunlar özellikle yağlı ciltlerin hoşuna giden matlık da veriyorlar cilde. Tabii bir de tüm makyaj bazlarının ortak noktası olan " makyajı daha uzun süre taşımaya yardımcı olma" özellikleri var.


Sonra yine içerisinde silikon barındıran, fakat bunun yanında kapatıcılığı da fena olmayan, üstüne bir de renk bozukluklarını dengeleyen türleri çıktı. Bunlar ( en azından benim şimdiye dek kullandıklarım) genelde daha akışkan yapıda oluyorlar. Cildinde fazlaca kızarıklık olanlar için yeşil renkte makyaj bazları ve yine değişik amaçlarla üretilen pembe ve sarı renkteki makyaj bazları buna birer örnek.


Yukarıda saydığım bu iki tip makyaj bazları halen var, pek çok markada rastlayabilirsiniz. Özellikle ikinci tip makyaj bazları yurt dışında, bilhassa Uzak doğu'da daha bir yaygın.

2-3 senedir makyaj bazlarıyla daha bir haşır neşir olan biri olarak ; tüm bu özelliklere ek olarak güneş koruma faktörü içeren makyaj bazları olsa ne iyi olur diyordum ki dermalogica çıkardı. Üstelik sadece makyaj bazı kalıbına sığdırılamayacak kadar güzel özelliğe sahip, age smart serisinden, aynı zamanda cilde bakım yapan bir makyaj bazı.

Yani makyaj bazlarında üçüncü nesil şöyle :

Yeterli oranda renk dengelemesi yapan
Cilde hafiften bir ışıltı ile sağlıklı görünüm kazandıran
Güneş kremi kullanmayı gerektirmeyecek oranda güneş koruma faktörüne sahip
Hem cildi koruyan hem de bakım yapan yeni nesil makyaj bazları.
Hangisini tercih ediyorsun derseniz yeni nesil makyaj bazları derim tabii ki.

Bunda yağlı cilde sahip olmamın ve özellikle yazın ağırlığını daha da çok hissettiren güneş koruyucu krem sürme zorunluluğunun etkisi büyük.
Bir de makyaj alanına dahi olsa " bakım" kelimesini gördüğüm anda o ürüne daha bir kanım kaynıyor.
Gördüğüm kadarıyla 10 liradan 200 liraya kadar değişen fiyat aralığında bulmak mümkün. Tabii ki artı özellikleri arttıkça fiyat da doğru orantılı olarak artıyor.
Makyaj bazı denince bir çırpıda aklıma gelenler bunlar. Peki siz makyaj bazı kullanıyor musunuz? Sizin için bir mecburiyet mi? Şimdiye kadar kullandığınız makyaj bazı markaları neler? 

Sevgiler


Devamını okumak için tıklayınız...

27 Mart 2013 Çarşamba

İndirim Alarmı --- Laura Mercier ve Artdeco

Merhaba ;

Twitterda bahsetmiştim fakat burada da yazmamış olmayayım.

Morhipo 'da seçili Laura Mercier Ürünlerinde %50 indirim var. ( Bu ürünlere mineral allık, pudra fondöten, krem allık, duo bronzer vs de dahil)




Ayrıca yine Morhipo'da Artdeco ürünlerinde 3 al 2 öde kampanyası mevcut. ( Bu kampanya yeni başladı)

Hem kampanya kısmından hem de sezon satış kısmından ilgili markayı seçerek alışveriş yapmanız mümkün.

Haberiniz olsun :)

Ps: Laura Mercier kampanyası bu Cuma sabah saatlerinde bitmiş olacak. Elinizi çabuk tutmanız lazım yani :)
Devamını okumak için tıklayınız...

Sezon Modasını Saçınla Yansıtmaya Hazır Mısın?

Farklı renk ve yapılardaki saçlara özgü farklı ürünler sunan TONI&GUY Saç Bakım ve Şekillendirme Ürünleri ile Haute Couture saç stilleri yaratmak mümkün.

Londra Moda Haftası’nın 17 yılı aşkın süredir saç sponsoru olarak ''Saçın Tarzındır'' diyen TONI&GUY Saç Bakım ve Şekillendirme Ürünleri ''Moda, artık yalnız güzel bir kıyafet almak değil! Bugün modada STİL satın alıyorsunuz'' diyen tasarımcı Elif Cığızoğlu ile Mercedes Benz İstanbul Fashion Week kapsamında muhteşem bir iş birliğine imza attı.

Modanın giyilen üründen çok seçilen stile dönüştüğünü söyleyen Elif Cığızoğlu, koleksiyonunun stilini TONI&GUY Türkiye saç danışmanı Kemal Baykar ve ekibinin yarattığı saçlarla tamamladı.

''TONI&GUY Presents ELIF CIĞIZOĞLU'' ismiyle anılan bu muhteşem görsel şölen 14 Mart 2013 Perşembe günü Pera Palace Hotel Jumeirah’ta moda severlerin beğenisine sunuldu.


Modanın ayrılmaz parçasının saçlar olduğunu çok iyi bilen TONI&GUY, Londra Moda Haftası kulislerinde edindiği deneyimle geliştirdiği yeni saç bakım ve tarzına özel şekillendirme ürünleriyle Türkiye’de de saçının tarzıyla buluşmasını isteyenlerin bir numaralı tercihi oldu!

Tarzın ister klasik, ister ışıltılı, ister yaratıcı olsun http://www.sacintarzin.com/sendeuygula adresindeki videolar ve diğer zengin içeriklerle dünyadaki moda trendlerine uygun saç tasarımlarını saçlarına yansıtman çok kolay!

Sezon modasını saçlarınla buluşturmak istiyorsan, TONI&GUY’ın Şekillendirme kategorisi altında yer alan Casual, Glamour, Classic ve Creative koleksiyonlarını daha yakından tanıman için detaylar aşağıda;



Casual: Zamanın karmaşasına inat, pratik, hızlı ve doğal bir stil sunuyor. Serideki ''Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey'', ''Şekillendirici & Yağ Emici Saç Pudrası'' ve ''Esnek Tutuşlu Saç Spreyi'' favorin olacak!

Glamour: Eğlenmeden duramayan, dikkatleri üzerine çekmeyi seven, gösterişli ve parıltılı bir stil. Serinin ürünlerinden ''Işıltı Verici Köpük'', “Nemlendirici & Parlaklık Verici Sprey'', “Işıltı Verici & Elektriklenmeye Karşı Koruyucu Serum'' ve “Yüksek Tutuşlu Saç Spreyi'' seni bekliyor.

Classic: Asla modası geçmeyen, zamanın ötesinde bir stilin altın anahtarı. ''Parlaklık Verici Serum”, ''Bukle Belirginleştirici Sprey'', ''Orta Tutuşlu Saç Spreyi'' ile nostaljik ve sofistike saçlara sahip olmak hiç de zor değil! 

Creative: Hayatın sınırlarını zorlayarak yaşayan ve her zaman cesur olanların stili. ''Şekillendirici Krem Jöle'' ve ''Ekstra Yüksek Tutuşlu Saç Spreyi'' ile hayal gücünü yansitan saçlar yarat!

Men: Şampuandan saç şekillendiricisine sadece erkeklere özel bir koleksiyonla saçın tarzınla buluşuyor! ''Yoğun Arındırıcı Şampuan'', ''2'si 1 Arada Kepeğe Karşı Etkili Şampuan ve Saç Kremi'' ve ruhunu hayatina yansıtan birbirinden değişik stiller icin ''Şekillendirici Wax'' ve “Şekillendirici Krem Jöle'' seni bekliyor.

TONI&GUY hakkında daha detaylı bilgi için:
www.sacintarzin.com
www.hairmeetwardrobe.com
facebook/hairmeetwardrobe
twitter/hair_wardrobeTR
youtube/hair_wardrobeTR

Bir bumads advertorial içeriğidir.
Devamını okumak için tıklayınız...

The Secret Age Free Mask --- EMMA




Bu bir anti aging maske

En azından iddiası öyle.

Sıkılaştırma
Göz ve ağız çevresindeki kırışıklıkları ve ince çizgileri giderme 

Adenozin, Koenzim Q10  ve kolajen içeriyor.

Daha önceden bu markanın aydınlatıcı maskesini kullanmıştım. Açıkçası ne kırışıklıklarım var ne de ciltte elastikiyet kaybı yaşamaya başlayacağım bir yaştayım fakat seviyorum işte bu tür maskeleri.



2 ay gibi bir sürede haftada 1 kez kullandığım bu maskenin bir tek sıkılaştırıcı etkisini gözlemleyebildim haliyle.

aydınlatıcı maskeye göre daha krem yapıda ve beyaz renkli.

Kokusu o kadar olmasa da hafiften rahatsız edici. 



Bir maskenin tek başına kırışıklık gidermede etkili olacağını sanmıyorum fakat  15 dakika sonra verdiği o süper nemli ve aydınlık his harika.

Diğer yazımda da belirtmiştim fakat tekrar yazayım, Türkiye'de satışı yok bu maskenin. Boots'larda bulabilirsiniz.

ve içindekiler


sevgiler

ps : Koenzim Q10 demişken şu yazıma da bakmak istersiniz belki :)


Devamını okumak için tıklayınız...

26 Mart 2013 Salı

Bionesia El ve Vücut Losyonu Kazanan ...

Merhaba ;

Şartsız, sadece " Vücut bakımında kullandığın ürün/markalar ve neden tercih ediyorsun?"  sorusuna cevap vermenin yeterli olduğu bir mini çekilişti.





çok güzel denemek isterim tabi.. ben gelende TBS Body Butterları kullanıyorum bu ara.. güzel nemlendiriyor..
mail adresim iozker@gmail.com
sevgiler.



Adres bilgilerini mailime yollarsan sevinirim  :)






Bu arada 

Bionesia El ve Vücut Losyonu hakkındaki yazımı okumak için buraya , kargo bedava seçeneği ile almak istiyorsanız da buraya tıklamanız yeterli.


Sevgiler



Devamını okumak için tıklayınız...

Cecile Mat Ruj #06

Merhaba ;

cecile mat ruj


Aslında niyetim Cecile'in meşhur pudrasını almaktı.  " mat ruj" ismini duyunca merakıma yenildim, bunu da ekledim aldıklarımın arasına.

Öncelikle şunu açıklığa kavuşturalım; fotoğrafta da göreceksiniz  ama bu ruj kesinlikle mat değil.

Cecile mat ruj Işıltılı da değil ama daha ruj sürülmeden bile belli hafif de olsa parlaklık barındırdığı.

cecile matte lipstick


Renk açık kahverengi. Aslında daha çok bronz tonlarında diyelim.

Yine sitesindeki renklere aldanıp . " güzel bir nude tonudur" diye düşünerek sipariş vermiştim fakat böyle bir renk çıktı işte.

Yani sitedeki renklere pek, hatta hiç, güvenmemek lazım.

cecile kozmetik urunleri blog


Fiyat olarak ne çok çok ucuz ne de pahalı sınıfına giriyor cecile mat ruj. Tam olarak 12 lira.

Renk vermesi güzel fakat iki katta tam rengini alabileceğinizi söyleyebilirim.
Nemlendirme özelliği beklemeyin ama cecile mat ruj 'dan. Dudaklarınız kuru ve çatlak ise bunları olduğu gibi sergileyecektir.(Dudaklarım olağan çatlama döneminde olduğundan epeyce sergilemiş göreceğiniz üzere)






Bunun dışında,cecile mat ruj kalıcılığı nasıl derseniz, oldukça iyi, hatta çok iyi derim.Yemediğiniz sürece tabii.
Bende 5-6 saat rahatlıkla dayanıyor cecile mat ruj bu arada.



Diğer renkleri hakkında pek bir fikrim yok. Satış sitesinde göründüğünden alakasız renkler olacağı aşikar fakat denemek isterseniz Cecile Shop'da mağazalara göre biraz daha uygun fiyata satılıyor.

Sevgiler

ecotools makyaj fırçaları yazıma da bakabilirsiniz.
Devamını okumak için tıklayınız...

25 Mart 2013 Pazartesi

Suni Gözyaşı : Tears Naturale Free

Suni gözyaşı...

Kontakt lens kullananlar aşinadır bu tür göz kuruluğunu, yanmayı bir derecede de olsa azaltan ürünlere

Aynı zamanda , bilgisayar karşısında saatlerini harcayanlar için de olmazsa olmazlardan suni gözyaşı

Şu ana kadar iki farklı suni gözyaşı markası kullandım fakat bu son ve aslında eşim için almış olduğum tears naturale free suni göz yaşı içlerinde en kullanışlısı oldu.

tears naturale free suni gozyasi blog

goz kurulugu suni gozyasi yorum



Neden derseniz...

Bilirsiniz, suni göz yaşı gibi ürünleri açtıktan sonra tamamını bitirmek ya da hijyenik sebeplerden kalanını atmak gerekiyor.

suni gozyasi kullananlar lens


Tears naturale free ise ; kullandıktan sonra kapağını kapatıp 12 saate kadar kalanını kullanma gibi bir seçeneğiniz var.(Gerçi ben süre  yarım saatten daha uzun olursa kapak falan dinlemem, atarım zaten)

Bu bakımdan oldukça kullanışlı tears naturale free

Ayrıca tears naturale free koruyucu içermiyor ve hassas gözler için de son derece uygun




Tears naturale free kutusu içerisinde 32 adet var ve kutu fiyatı yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 10 lira. Eczanelerde bulunuyor.
Sevgiler

perricone md cold plasma eye göz kremi yazımı da okuyabilirsiniz ^^


Devamını okumak için tıklayınız...

24 Mart 2013 Pazar

Doa Kozmetik Saç Bakım Yağı --- Dökülen Saçlar İçin




Saç bakım yağlarını ne kadar çok sevdiğim malum.

Aslında çok uzun yazmak istemiyorum. Özetle "Bu ürün gerçekten çok çok iyi"

Basit bir ambalajı ve bakım yağı için ortalama altı sayılacak bir fiyatı var. (11 lira civarında satılıyordu en son aldığımda)

Diğer bakım yağlarından farkı

Yapısı biraz koyu ve kıvamlı, diğer sıvı bakım yağlarında olduğu gibi elinizden akıp gitmiyor, saçınızdan da akmıyor. Kısaca uygulaması kolay.




Kokusu pek çok karışım saç bakım yağının aksine çok güzel. İçine esansiyel sandal ağacı yağı koymuşlar. Saçım yağlı bir şekilde 3-5 saat beklemek eskisi gibi eziyet olmuyor. Mis gibi kokuyor.

Nemlendirmesi muh-te-şem! İlk kullanımda bile farkediliyor parlak ve yumuşak saçlar. Bir sonraki yıkamaya kadar da neminden bir şey kaybetmiyor.




Fotoğrafta da görünüyor fakat tekrar yazayım ; bu bakım yağı yüksek oranda hint yağı içeriyor. Saç uzamasına da yardımcı yani.


Yani;  dökülen saçlar için denmiş fakat her tür saç bakım sorunu için kullanılabiliyor.

çok basit bir ambalaj fakat çok iyi ürün :)


Dökülme ile ilgili sonuç almak için daha uzun süre kullanmak lazımdır muhakkak fakat siz de benim gibi normalde kuru saçlıysanız bu bakım yağını kullandığınızda saçınızın ne kadar nemli olduğunu görüp bayılacaksınız.


Sevgiler

Ps: saçınız yağlı ise , bakım yağını yıkadıktan sonraki aşırı nemli hisi " saçım yağlanmış" gibi düşünüp sevmeyebilirsiniz. Bir de ince telli ve yağlı saçlara sahip kişiler " vaktinden önce yağlandı saçım" gibi şikayetlerde bulunabilir. Fakat bu bakım yağının faydalı olduğu gerçeğini değiştirmiyor :)
Özellikle kuru saçlılar, saldırın!

Ps: Doa Kozmetikten son siparişimde yedeklemiştim ve nihayet ulaşabildiler! 



Devamını okumak için tıklayınız...

23 Mart 2013 Cumartesi

The Library of Fragrance --- Pure Soap





Sabun kokusu evet ama o bildiğimiz beyaz kalıp sabunlardan değil. Kokulu sabunlar olur ya, öyle...

Snow'un aksine bu sadece kadınlara özel. 

Temizliği çağrıştıran ferah bir kokusu var.

Öyle ki , bunu kullandığınızda etrafınızdakilerden " banyodan yeni mi çıktın sen?" cümlesini duymaya hazır olun. 

Şöyle çiçekli veya baharatlı, parfüm gibi bir parfüm sıksanız herkes anlar ama bunu kullandığınızda sanki kendi kokunuzmuş gibi taşıyorsunuz  :)




İş çıkışı spor salonuna gidenler; kan ter içinde bırakacak hareketlerden sonra ter yerine inadına tertemiz sabun kokusu yayarak etraftakileri hafiften şaşırtmak isterlerse pure soap bir seçenek olabilir.

Ya da yoğun sigara içilen bir ortamdan geldiniz ve giysiniz fena halde sigara kokuyor. Birkaç fıs pure soap ile o kötü koku yerini temizliğin kokusuna bırakır.



" Banyodan yeni çıkmış insan evladı" kokusunu her daim taşımak isteyenlere şiddetle öneririm

 Bu arada yazmamış olmayayım, kalıcılığı iyi değil. Zaten öyle bir iddiası da yok. Bu bir" pick me up cologne spray"




sevgiler


ps : İndirim zamanına denk gelirseniz  30ml 8 liraya, normal zamanlarda ise 14 liraya gratis'lerden bulabilirsiniz.
Devamını okumak için tıklayınız...