5 Nisan 2013 Cuma

Günün Şoku --- Teşekkürler Morhipo

Ben fazla konuşmayayım. 
Fotoğraflar her şeyi anlatıyor zaten.

26'sında siparişini verdiğim ve bugün ulaşan  Laura Mercier ürünleri aşağıdaki şekilde geldi. Ben " loose powder" istememiştim ama sağ olsunlar, bir şekilde tüm ürünleri bana " loose" halde teslim etmeyi başarmışlar. 










Tebrik etmek lazım değil mi?



Morhipo en sevdiğim ve düzenli olarak alışveriş yaptığım, her gün neler varmış diye baktığım siteydi ama fena halde hayal kırıklığına uğrattı beni. Kozmetik alışverişi yapmamalıymışım demek ki...

Üzüldüm.



40 yorum :

  1. bence kargonun azizliğine uğramış olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun kargoda değil. Ürünleri korumasız bir şekilde kargolamışlar. Köpük vs yoktu

      Sil
  2. Aman tanrım felaket olmuş güzelim ciciler. :(
    Morhipo diğerlerine göre bir tık öndeydi benim içinde,gözümden düştü şuan.
    Hemen iade alıp güzellerini göndermeliler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ancak yarın iade edebileceğim. Bir de bununla uğraşmak var :/ kozmetik ürünler öylesine, korumasız konur mu hiç kutuya. Resmen içi dışına çıkmıştı ürünlerin. Duo bronzer'ın kapağı açıktı bir de :/

      Sil
    2. Aman tanrım daha da felaketmiş..
      Evet iade işlemleriyle uğraşmak sıkıcı oluyor,sonuçta insan hevesle,isteyerek alıyor o ürünleri.
      Korunmasız koymak çok saçma.Ben geçen gün blog satışından aldım onda bile vardı yahu :)

      Sil
  3. Bunun telafisini yapmak zorundalar. Mail attın mı bunun için? Ne dediler?

    YanıtlaSil
  4. Müşteri hizmetlerini aradım. Ürünleri yollayacağım, para iadesi yapacaklar ve ben de 10 gün boşu boşuna beklediğimle kalacağım

    YanıtlaSil
  5. Oww çok kötü bir durum morhipoya yakışmamış gerçekten hemen telafi etmeleri lazım bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İade mecbur ama olan boşa beklediğim 10 güne oldu.

      Sil
  6. intertten kozmetik alışverişi yapmaya hiç cesaretşm yok ya gelen ürün bu şekilde geliyor yada sahteyi kazıklıyorlar yazık olmuş verdiğin paraya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Morhipo sahte ürün satmaz. Para iadesi de yapılacak. Fakat dediğim gibi, bu şekilde korumasız ürün yollayıp da ürünün zarar görmesine sebebiyet vermek, morhipo ya yakışmayan şeyler.

      Sil
  7. çook kötü olmuş kutularken en azından birşeylerle desteklemeleri gerekiyor ki bu durum olmasın. kargoları nasıl taşıyorlar hepimiz biliyoruz (atıp-tutma oyunu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :/ nasıl bu hatayı yaptılar anlamıyorum

      Sil
  8. Kargo şirketi ve morhipo ürün gönderim servisinin hatası olduğunu düşünüyorum... eğer kutuya kırılabilir etiketi yapıştırılsaydı bunlar olmayabilirdi... geçmiş olsun, telafi edilmesi konusunda diğer arkadaşlarla aynı düşüncedeyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün geri gönderiyorum :/ sanırım genel olarak koruma vs olmuyor kutuların içinde

      Sil
  9. ya sevinçle beklersin beklersin böyle bir kabusla da karşılaşınca :/ çok üzüldüm söyle ürünleri özenli göndermeleri gerektiğini bilmiyorlar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım artık kozmetik ürünlerini korumasız göndermezler :/

      Sil
  10. ya bişey diyeyim mi, zaten bu tür sitelerden kozmetik hiç almamak lazım. İndirim sitelerinde satılan giysiler bi kaç sezon öncesinden kalma oluyor. Hatta, çok bilindik büyük markaların fabrikasında çalışan arkadaşım "belli olmayacak defosu olan ürünlerin hepsini bu tarz sitelere gönderdiklerini söylüyor. bu tarz şeyleri duydukça kozmetiklere de güvenemiyorum. Kim bilir ne zamandan kalma diye düşünüyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giysi için belki oluyordur bu tür şeyler fakat kozmetikte imkansız. Hepimiz okuyan , araştıran insanlarız ve bir ürünün son kullanma tarihini/ üretim tarihini nasıl öğreneceğimizi biliyoruz :) böyle bir durum olursa da iade alınır zaten.

      Sil
  11. geçmiş olsun üzüldüm,mail atıp tekrar görüşsen olmazmıki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İade ediyorum :) tekrardan bi' 10 günlük bekleme sürecine giremem :/

      Sil
  12. cok gecmis olsun neyseki hatalarini kabul etmisler ama tabii kiymetli bir kozmetik urunu boyle olunca insanin cani yaniyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii :) herhangi bir alışveriş sitesi değil sonuçta morhipo . Ama bu konuda düzenleme ve iyileştirme şart

      Sil
  13. Korumasız yollanır mı bunlar hiç ya, yakışmamış Morhipo'ya bence de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :/ öyle. Bana da iş çıktı: iade vs :/

      Sil
  14. Çok feci, geçmiş olsun :(
    bu aralar blogumdan sattığım ürünleri yolluyorum sıklıkla ve en az 2-3 kat baloncuklu naylonla sarıp teslim ediyorum kargoya
    Morhipo'nun bunu düşünememiş olması cidden büyük amatörlük....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekilde, baloncuklu ambalaj malzemelerine sarıyorum. Büyük bir alışveriş sitesinin bunu düşünememiş olmasını anlamıyorum :/

      Sil
  15. Rezaletin bu kadarı..İyice paketleme yapmazlarsa olacagı bu..Kargo zaten ürünleri hiç korumuyor ordam oraya fırlatıyor o yüzden bu ürünler iyice sarılmalı..Cok yanlıs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde düşünüyorum :/ kargonun suçu yok. Onların genel tavrı bu. Ama önlemi morhipo almalıydı

      Sil
  16. Çok fena gözüküyor, yazık olmuş, insan en çok da bu kadar beklediğine üzülüyor değil mi?

    YanıtlaSil
  17. aynı şeyi ben de bugün yaşadım.hepsiburada.com dan max factorün pudrasını aldım .durum çok fena idi.ilk pudra kullanışım olacak .içi parça parça olmuş dışına da taşmıştı.şimdi sorum şu, pudralar toz halde mi oluyor?.daha önce pata krem kullanmıştım bilgi verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen iade edin. Max factor creme puff pudradan bahsediyorsanız, o pudra toz halinde olmaz :/

      Sil
  18. Benim de aynı kampanyadan siparişlerim geldi bugün ve aldığım Laura Mercier allığın kapağı bozuk, tam kapanmıyor, iadeyle falan da uğraşmak istemiyorum, öyle kullanacağım mecbur, ama sizinkinin durumu çok daha fenaymış :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence iade edin. Kapağı bozuk ürün kullanılmaz sonuçta ve bu bile kalite kontrol biriminin doğru çalışmadığını gösterir :/

      Sil
  19. Ben de Morhipo'dan alışveriş yaptığımda aynı şeyi görüyorum açıkçası. Bu ürünleri baloncuklu naylona sarmak bu kadar mı zor yani, benim ürünüm onu kutuda sağlan tutacak başka bir şey olmasaydı eminim aynen böyle olurdu. Bond çanta gibi kutu yapana kadar baloncuklu naylona yatırım yapsınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum. Bu tip ürünler en azından baloncuklu ambalaj malzemesine sarılıp yollanmalı :/

      Sil
  20. Aaaaa.. Bunları korumasız yollamak gibi basit bir hata yapacaklarını hiç düşünmezdim.. Para iadesi falan yapacaklarsa sorun yok ama insanın güveni kötü yönde etkileniyor :/

    YanıtlaSil
  21. bu kadar profesyonelliğe yakışmamış cidden üzücü...insanlar parayı sokaktan mı topluyo Allahaşkına hangi devirde yaşıyolar artık komik ve sıkıcı bu tür hatalar.Kargoya nasıl veriliceni de mi müşteri söylicek?.Ayıp yaa..Çok üzüldüm..:(Umarım telafi ederler.

    YanıtlaSil
  22. ayyy çok yazık ya çok üzüldüm gerçekten ...

    YanıtlaSil

Konuyla ilgili sorularınız için yorum bırakmanız yeterli ^^
spam, reklam ve link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.