27 Kasım 2011 Pazar

Noviderm Isotéliale makyaj temizleme yağı

buradaki yazımda bahsettiğim noviderm'in ürününü alalı epey oluyor :)

precleanse'imi yenilemeden önce bir deneyeyim demiştim. iyi ki de denemişim, iyi ki de almışım :)

çok çok başarılı.


suyla birlikte süt haline gelip,makyajı ( suya dayanıklısını bile) güzelce çıkardığından bahsetmiyorum bile. bunları zaten yapıyor.
 ama sonrasında cildimi germemesi, kolayca ciltten arınması ve yağlı his bırakmadığı için bölgesel kuruluk yaşadığım şu dönemlerde üzerine bir de temizleyici kullanmayı gerektirmemesi çok hoşuma gitti. yine kış dönemlerinde her yüzümü yıkadığımda hissettiğim hafif kızarıklık da oluşmadı bunu kullandığım zamanlarda.

ayrıca
tüm yüzde rahatça kullanılabiliyor( yüz,göz.dudaklar)
pompalı bir şişesi yok ama kullanımı kolay, şiseyi hafifçe sıkarak istediğiniz kadar ürünü alabiliyorsunuz. bildiğiniz yağ, jel falan değil ama kapağındaki çıkışa minik şeffaf bir plastik koyarak bu şekilde kullanıma uygun hale getirmişler :)

ben kullandım, beğendim. ki precleanse den sonra kolay kolay bir makyaj temizleyiciyi beğenemiyordum :)

makyaj temizleyici arayışlarında olanlar bir de noviderm'in bu ürününe baksın derim :)

sevgiler

güncelleme

uzun süreli kullanımda farkını çok daha iyi anlıyorsunuz. çok çok çok memnunum.ne kızarıklık ne bir şey. cildi de kurutmuyor. biliyorsunuz precleanse içinde witch hazel var,ve yağlı ciltler sorun yaşamasa da kuruluk yapabiliyor normal ciltlerde. bunda oyle bir sorun yok. ciltte yağlı his de bırakmıyor.
şiddetle tavsiye ediyorum :)
Devamını okumak için tıklayınız...

24 Kasım 2011 Perşembe

Sarıkız saç serumu

bu aralar saç bakım ürünleriyle kafayı yemiş durumdayım.

çeşit çeşit ürünler alıyorum, deniyorum. kimini seviyorum ve dolabımda yerini alıyor, kimindense nefret ediyorum, haliyle yuzune de bakmıyorum tekrar :p

bu serum ise sevdiklerimden.boyut olarak oldukça büyük, tam 125 ml .
biliyorsunuz normalde banyodan sonra saç uçlarım için şu ürünü kullanırım ama son birkaç haftadır kullandığım sarıkız'ın  ürününü de oldukça sevdim.

sarıkız saç serumu
yapı ve kıvam olarak herkesin bayıldığı avon'un yeşil ambalajdaki saç serumuyla birebir aynı.elinizdeyken hafif yağlı gibi gelse de (tüm serumların ortak özelliği) sürüldüğünde saçta yağlı bir duruşu olmuyor ve saçı ağırlaştırmıyor, verdiği parlaklık da hoşuma gidiyor.banyodan sonra suyu alınmış hafif nemli saçlarımın uç kısımlarına 1-2 fındık büyüklüğünde serumu uyguluyorum. herhangi kötü etkisini gözlemlemedim. hoş, en kötüsü saçı vaktınden once yaglandırmak olabılırdı ama o da olmadı :)

fiyatı da oldukça uygun olan bu ürünü (13 ytl gibi bir şeydi sanırım), saç uçlarındaki çatallaşmadan bıkan yeni bir serum denemek istiyorum artık diyenler bir bakabilir.

sağlıklı saçların sırrı yazıma da bakabilirsiniz.
Devamını okumak için tıklayınız...

eczanemizde.com uyarısı !

merhaba ;

biraz da sinirle yazıyorum aslında bu satırları. blogumu az çok takip edenler çok sık online alışveriş yaptığımı biliyordur artık.


 pek çok siteden alışveriş yapıyorum ve şimdiye kadar kargo gecikmesi ya da aldığım ürünlerinin çıkışının geç yapılması dışında ( ki en geç geldiği durumlarda bile 1 haftadan önce siparişim elimde olmuştur) sorun yaşamamıştım hiç.
ta ki bugüne kadar. eczanemizde.com sitesi bana bir ilki yaşattı.

faturada tam olarak istediğim ürün ve fiyatı gorunurken ; bana sitelerinde bile görünmeyen yine aynı marka ama istemediğim bir kremi yollamışlar. son kullanma tarihi de görünmüyor üzerinde. korkuyorum, neden? çünkü yolladıkları ürünlerden birinin son kullanma tarihi 02/2012 ; yani kullanım süresinin dolmasına az kalmış ürünü yollamışlar. bir de kapak koruma bandı yok ; ürünün kapağını ilk açan ben miyim bilemem.
görsel internetten alınmıştır.
şimdi arayacaklar, geri gönderin ürünü, size yenisini gönderelim vs diyecekler, sonra tekrardan geri gönder, uğraş, 1 hafta bekle ki geri gelsin... sabrımın tüm bunlarla uğraşamayacak kadar tükendiği bir dönemdeyim,  ve bir daha da bu siteden alışveriş yapmayı düşünmüyorum.

bu işe girişilmişse dikkatli olunması lazım, scrub ile kremi ayırdedememelerine mi kızayım yoksa son kullanma tarihleri çok yakın olan ürünleri yollamalarına mı bilemedim.

tek bildiğim bu site iyi bir müşteriyi kaybetti.

* iş bu yazı , alışveriş yapmayı düşünen arkadaşlara uyarı amacıyla yazılmıştır. ben bir hata yaptım, siz yapmayın.
Devamını okumak için tıklayınız...

18 Kasım 2011 Cuma

değerlendirme1 --- neostrata lotion plus(15AHA)

merhaba
29 Ekim'de kullanmaya başlamıdığım neostrata lotion plus 'ı şu  alışveriş yazımda tanıtmıştım.3 hafta olmuş.Ürünün ne vaad ettiği belirttiğim yazıda mevcut.
peki 1 aya yaklaşan bu sürede benim neostrata lotion plus izlenimlerim neler?


öncelikle neostrata lotion plus 'ın yapısından başlamak istiyorum
beyaz ve çok da akışkan olmayan bir yapısı var
neostrata lotion plus yüze sürüldüğünde , emilene kadar hafif yapışkan bir his bırakıyor.
tam emilmeden yatarsanız yanağınız yastığa hafifçe yapışabilir, panik yapmayın leke falan bırakmıyor :)

şu ana kadar alışma dönemi diyerek, günde sadece 1 kez o da akşamları yatmadan önce kullandığım için bu durumu dert etmiyordum. ama hafta sonundan itibaren artık sabahları da kullanmaya başlayacağım neostrata lotion plus 'ı ve muhtemelen bir 5-10 dk erken kalkarak bu sorunun da üstesinden gelirim :)

neostrata lotion plus 'ı nasıl kullandım? etkileri neler?
ürün üzerinde ilk 1-2 hafta cilt alışana kadar günde 1 kez temiz cilde uygulayın yazıyordu. ben bunu 3 haftaya çıkardım. iyi ki de çıkarmışım diyorum. çünkü yine neostrata lotion plus 'ın hassas ciltlerde batma, yanma ve kaşınma yapabileceği yazıyordu ve pek öyle hassas bir cildim olmamasına rağmen, kullandıgım ilk 3-5 dakika batma ve kaşınma hissini yoğun olarak yaşadım. bu 5 dk dolmadan kendiliğinden geçen batma hissi ilk 1 hafta sonunda hiç kalmadı.

kullanımda 1 haftayı bitirdiğimde cildimin hafif hafif soyulmaya başladığını farkettim. rahatsız edici bir soyulma değil, oldukça hafif ama ardından cildimin gerçekten ışıldadığını hissettim.

 ünt brightening exfoliating jel kullananlar varsa bunun nasıl bir soyulma oldugunu gözlerinde canlandırabılırler :) 
neostrata lotion plus aha 15 kullananlar yorum fiyat
neostrata lotion plus aha 15
yalnız bu sefer cilt soyulurken ayva tuylerıne takılıp kalmıyor ve sınır de bozmuyor; eklemem lazım :)
3 haftalık bir kullanıcı olarak henüz erken olabilir, o zaman şöyle söyleyeyim, şimdilik gerçekten memnunum neostrata lotion plus 'dan

neden mi?

kullanmadan önce sivilcem yoktu, kullandıgım sure boyunca da cıkmadı.
nemlendirici kullanmadan da cildim oldukça yumuşak,ışıldıyor resmen, bu glikolik ozellıklı losyonlar en ıyı peeling den bile daha iyi. kırışıklarım yok,olsaydı da zaten bu kadar kısa sürede etki etmesi de beklenemezdi ama tüm bu yazdıklarımı cildimi kurutmadan yapıyor olması bile başlı başına güzel. ki neostrata lotion plus 'ın kırışıklarla ilgili vaadinin de orta vadede gerçekleşeceğini düşünüyorum :)

Bu arada ürünü şimdiye kadar sadece akşamları yatmadan once kullandıgım için gunes koruyucuya ıhtıyacım olmadı haliyle :p ama sabahları da kullanmaya baslayacagımdan en az spf 30 krem dıyorum :)

Tekrardan hatırlatayım cildim karmadan yağlıya dönük. dönemsel olarak alın bölgesinde ve yanaklarımın kulaga yakın kısmında gerginlik yaşayabiliyorum ama bunun dışında hep yağlı ve hatta burun bölgesi çok çok yağlı bir cildim var. kullandıgım krem vb urunlerle bu durumu bir yere kadar onleyebiliyorum ama durum budur :)

neostrata lotion plus 'ı kuru ciltlerin de kullanmasında bir zarar yok deniyor, hatta nemlendirme özelliğinden dolayı öneriliyor ama  kuru ve normal ciltler benim hafif yaşadığım o batma hissini(ki ürün üzerinde de bu durumun başlarda yaşanabileceği belirtilmiş) çok daha yoğun yaşayabilirler ve hatta kızarabilirler vs vs. faydadan çok zarar da getirebilir hassas ciltliler için.


cilt şakaya gelmez,neostrata bilindik ünlü bir dermokozmetik markası sonuçya işportada da satılmıyor( :p )ama en iyisi bir dermatologa görünmek. ya da eczacınıza danışabilirsiniz, onlar cildinize uygun ürünler konusunda size daha çok yardımcı olabilir

*belki 1 ay sonra yeni bir neostrata lotion plus değerlendirmesiyle buralarda olurum :)

sevgiler

Neostrata kullananlar ya da kullanmayı düşünenler için başka bir lotion plus değerlendirmesi daha var blogda ^^

hızlı saç uzatan yöntemler yazımı da okuyabilirsiniz
Devamını okumak için tıklayınız...

17 Kasım 2011 Perşembe

flormar matifying top coat ve flormar 320


geçenlerde almıştım bunu. neden?

birkaç blogda görmüştüm, tek tek mat oje almak yerine bir fırça darbesiyle istediğim ojeyi mat hale getirebilme düşüncesi hoşuma gitmişti :p

( bu arada bu fırsatla oje sevdalısı bloggerlara selam ederim. benim gibi bu konuda tutucu birini bile yoldan çıkardılar. giysiye göre oje sürecek kadar forma girmiş durumdayım,en son nail art mıdır nedir öyle bir oje de aldım ve tırnağıma desenler de çiziktirdim ya, durum vahim :D )

neyse efendim, hali hazırda tırnağımda olan ve rengine bayıldığım flormar 320 üzerine denedim. sonuç mükemmel.


yalnız kullanırken dikkat edilmesi gereken püf noktalar var. tırnakta hali hazırda bulunan ojeniz iyice kurumadan sürmemek lazım.

mat top coat u tırnağın her yerine düzgün ve eşit sürüp, sürülmedik yer bırakmamak lazım, yoksa o kısımlar parlıyor haliyle :D

yine bu matlaştırıcı ojeyi sürdükten sonra normal ojede oldugundan bıraz daha uzun sure beklemek lazım, 5 dakikada bile toparlayamıyor kendını ve normal ojeye gore de daha cok bozuluyor. azami dikkat gerektiriyor a dostlar. misal ben bu işlemleri akşam yatmadan önce yaptığım için, yatarken yaklaşık bir 5-10 dakika ellerimi yorganın dışında ve havada tutmak zorunda kaldım, kedi gibi haha :p

neyse sonuç olarak beğendim ben bunu. daha sırada matlaştırmayı düşündüğüm bir sürü oje var :D yazıma burda son verirken beni bu derde düşüren tüüüm nail artcı mı dersiniz, oje sevdalısı mı dersiniz bloggerlara tekrardan sevgi ve selamlar ederim :p

* bu arada unutmadan ,flormar pastel gibi "matfying" hatası yapmamış ve ortadaki "i" ye hakettiği değeri vermiş. aferin onlara :D 

sevgiler
Devamını okumak için tıklayınız...

Clean & Clear Shine Control Parlama Karşıtı Peeling Jel

merhaba ;


dün dolabımı temizlerken buldum bunu. ilk kullandığımda nefret etmiştim çünkü ne yazıyorsa tam tersi etki yapmıştı bende. ama cildimiz zaman içerisinde aynı ürüne farklı tepkiler verebiliyor, aynı üründen önceden nefret etmişken; bir süre sonraki kullanımda bayılabiliyoruz. hava şartlarının da etkisi oluyor tabii bunda.


neyse fazla uzatmayayım. bir daha deneyeyim dedim. sonuç felaket !

ilk seferinde de kokusundan nefret etmiştim, hala ediyorum, deterjan gibi.
yüzüme ariel ,omo vs sürmüş gibi hissettim, rahatsız oldum. zaten jel içerisindeki mavi tanecikler de görüntü olarak çamasır deterjanındakilere benziyor :D


parlamayı falan önlediği yok. zaten benim bildiğim peeling den sonra cilt biraz parlar. hangi akla hizmet böyle bir iddiada bulunmuşlar anlamadım. gerçi bunu kullandıktan sonra biraz değil epey parlıyorsunuz o başka :D
şöyle söyleyeyim, yaklaşık 1 saat olmadan benim burun ayna kıvamına gelmişti ,eheh.

peeling performansına gelirsek, ehh iste. cok kuvvetli değil ama idare eder. tabii o deterjan kokusuna dayanabilirsenız :D

bunu neden almışım onu da anlamadım. muhtemelen yapmış olduğum alışverişlerden birinde hediye olarak vermişlerdir diyeceğim ama aşağıdaki tanıtıma kanıp da bundan almayacak adam tanımıyorum ben. iyi allayıp pullamışlar :D

tanıtımı şöyle...

Clean&Clear'den yağlanma ve parlama karşıtı ürün

Genç kızlar ciltlerindeki yağlanma ve parlamadan çok rahatsız...


Yüzümüzü yıkadıktan sonra yaşadığımız ferahlık ve temizlik hissi harikadır! Ancak gün içinde cildimiz yağlanmaya ve parlamaya başlayabilir ve bu oldukça rahatsız edici bir durumdur.

Özellikle genç kızlar, hormonal değişiklikleri nedeniyle ciltlerindeki yağlanma ve parlamadan çok rahatsız olduklarını belirtiyorlar.

Genç kızların %81’i yağlanma ve parlamayı rahatsız edici buluyor,  %29’u ise ciltlerindeki yağlanma ve parlamadan şikayet ediyor.
Cilt Neden Parlar?
Yetersiz cilt bakımı,hormonal değişiklikler,ergenlik, stres gibi faktörler yağ bezlerinden fazla sebum salgılanmasına ve cildin yağlanmasına neden olur. Ciltteki parlamanın nedeni bu yağlanmadır.

Clean&Clear’ın bu yeni Parlama Karşıtı Serisi özel formülüyle , cildi yağdan arındırır, gün boyu süren parlama kontrolü sağlar.

yağlandırma özelliği yüksek bu peeling i evden çıkmayacağım zamanlarda kullanıp bitirebilirim sanırım, o da sırf boşa gitmesin diye, haha. ama cildi karmadan yağlıya dönük olup da güzel bir peeling isteyenler bu seçeneği en baştan eleyin. pahalı da değil, 12-13TL gibi bir fiyatı olması lazım ama bu paraya da yazık olur.
bir daha almayı bırak, hediye verseler bile almayacağımı söylememe gerek yok sanırım :)

sevgiler
Devamını okumak için tıklayınız...

16 Kasım 2011 Çarşamba

taze bitti-- 2 suna dumankaya GÖZ kremi


resimleri yukarda olan iki krem de dün akşam bitti. göz kremi olarak nihayet nuxe'u kullanmaya başlayabildim bu sabah.( özellikleri burada )

burada da yazdığım gibi, göz altı kremi çok fazla mucize beklemeden aldığım bir üründü. yine de kendinden ve nemlendirmesinden çok çok memnun kaldım. kullanılacak başka bir kremimim olmasaydı tekrar alır mıydım? almamam için hiç bir sebep yok ama değişik markaların ürünlerini denemeyı sevıyorum.muhtemelen yine gider daha onceden kullanmadıgım bır markaya yapısırdım :)



kaş ve kirpik kremini ise yorumlarda gelen istekler doğrultusunda; kullanılmadıgında çıkan etkileri de gözlemleyebilmek adına ( acaba kullanılmadıgında kırpıkler eskı halıne dönüyor mu vb) bir süre yeniden almayacağım :)
önceki yazıları için buraya , buraya ve buraya bakabilirsiniz.

sevgiler :)



Devamını okumak için tıklayınız...

13 Kasım 2011 Pazar

alışveriş listemdekiler--- 1

merhaba ;

yakın zamanda almayı düşündüklerim aşağıdaki gibi :)

1
!ALINDI!

ürün
trind base coat
özellikleri
görünüşte sıradan bir ilk kat gibi görünse de sally hansen vb muadillerine her yönden fark attığı, 2 haftalık
bir kullanımda bile farkının kolayca gözlemlendiği, kuru ve çabuk kırılan tırnakların ilacı olduğu söyleniyor.tırnaktaki renk bozukları için öneriliyor.
neden listemde?
tırnak sorunum yok bir süredir. ama base coat olmadan oje sürmenin
tırnaklarım için intihar olacagını dusunuyorum ve bu aralar da güzel bir base coat
arayışları içerisindeydim.açıkçası mua'daki az ama öz yorumlara kandım diyebiliriz :)

nereden alabilirsiniz
genelde eczanelerde satılıyor. bunun dışında cerrahoğlu'ndan da online alınabilir

fiyatı
normal satış fiyatı 27 TL. ama cerrahoğlu eczanesinde trind ürünlerinde %50 indirimle 13.5 TL'ye
kadar alınabiliyor.

2
!ALINDI!

ürün
solgar formula snh

özellikleri
sağlıklı, kolay kırılmayan tırnak ve dökülmeyen ,kolay uzayan canlı ,parlak saçlar için besin takviyesi

neden listemde?
5 aydan uzun süredir ara vermeksizin kullanıyorum.en son aldığım kutu da bitti, yenisini alma zamanı geldi. ürün hakkında ayrıntılı yazılarım için buraya ve buraya bakabilirsiniz.

nereden alabilirsiniz?
tüm eczaneler ve bazı online alışveriş siteleri

fiyatı
40 ile 32 TL arasında değişen fiyatlarda bulabilirsiniz

3


ürün
lee stafford bling hair rehab detox şampuan

özellikleri
içeriğinde bulunan doğal shea yağı özleri saçı yatıştıyor ve nemlendiriyor. kokusu çok çok güzel.saçı şekillendirme ürünleri vb tüm kalıntılardan nazikçe arındırıyor.

neden listemde?
bu aralar yaptığım bakımlar ve kullandığım ürünler nedeniyle oldukça yumuşak ve nemli olsa da normal şartlarda  saçlarımın oldukça kuru olduğunu ne kadar yazdım bilmiyorum :p bir de yine lee stafford un kuru şampuanını ( yazısı burada ) kullanıp çok da memnun kaldığımdan hazır toni&guy (yazısı burada ) da bitmek üzereyken bir şans vereyim dedim :)

nereden alabilirsiniz?
online alışveriş sitelerinde var mı bilmiyorum ama lee stafford tekin acar'larda satılıyor.

fiyatı
250ml  21 TL

4



ürün
lee stafford bling hair rehab intense saç kremi

özellikleri
içeriğinde bulunan doğal  shea yağı özleri sayesinde  saçı yatıştırıyor ve nemlendiriyor, ipek özleri ile de besliyor

neden listemde?
watsons ın saç cilalarının neredeyse her türünü kullanmış ve son kutusunun da bitmesine 1-2 kullanım kalmış birisi olarak sanırım artık yeni ürünler deneme isteğime karşı koyamayacağım. evet bundan , bundan ve de bundan çok çoook memnun kaldım ama artık yeni bir şeyler denemek istiyorum :)

nereden alabilirsiniz?
tekin acar'da satılıyor

fiyatı
200 ml 24 TL

5



ürün
dermalogica precleanse

özellikleri
ürünle ilgili yazım için buraya lütfen

neden listemde?
bayıla bayıla kullanıyorum ama bitmek üzere ve yenilenmesi gerekiyor :)

nereden alabilirsiniz?
tüm yetkili eczaneler; online eczane ve dermokozmetik siteleri.

fiyatı
120 TL ile 96 TL arasında değişen fiyatlarda bulunabilir


6
!ALINDI!



ürün
neostrata foaming glycolic wash

özellikleri
ürünle ilgili yazım için buraya lütfen

neden listemde?
2 haftadır kullandığım neostrata glikolik losyonun daha da etkili olabilmesi için temizleyicimi de glikolik özellikli seçmek istedim.

nereden alabilirsiniz?
tüm yetkili eczaneler ve online dermokozmetik siteleri

fiyatı
100 ml 65 TL ile 52TL arasında değişen fiyatlarda satılıyor. bazı yerlerde ise 3 al 2 öde kampanyaları var


evet, şimdilik alışveriş listem bu kadar.listelediğim ürünlere yenileri eklendiği anda başka bir yazıyla karşınızda olabilirim :)

sevgiler



Devamını okumak için tıklayınız...

estee lauder resilience lift extreme ultra firming concealer spf15


daha önceki yazılarımda da söylediğim gibi kendisi en sevdiğim kapatıcım olur. biraz üst yaşlar içinmiş gibi görünse de genç ciltler de rahatlıkla kullanabilir. kısa zaman öncesine kadar bende 03 ve 04 tonları vardı. 03 bitti ve medium deep 04 ile idare etmek zorundayım çünkü bu ürünün devamı yok. bazı parfumerilerde falan şanslıysanız bulabilirsiniz belki :)

neden seviyorum bunu?

çünkü kapatıcılığı muh-te-şem!
kalıcılığı da iyi, günün ortasında kaybolup gitmiyor.
uygulandıktan sonra yumuşak, kadife bir his bırakıyor.
güneş koruması var.
kullandığınız belli bile olmuyor. öyle doğal bir görünüm sağlıyor.
dağıtması kolay.
bu arada , ince çizgileriniz varsa (kırışık demiyorum :p ) acaba çizgilere dolar mı vs sorununu kafanızdan silin atın, öyle bir şey olmuyor :)


ambalajı da çok şık :) pek çok kişinin aksine çevir-aç mekanizmasında hiç sorun yaşamadım.



 
bu üründe olumsuz diyebileceğim tek şey minicik olması fotoğrafta da görüldüğü üzere. gramaj olarak az. uzun süre gidiyor tabii ama biraz daha fazla olsaydı hayır demezdim.




başka kötü özelliği yok, kullanmamak için bir sebep daha bulamazsanız, o derece başarılı :)

kullanabilmek için yazı beklemem ve deli gibi yanmam lazım :D


sevgiler
Devamını okumak için tıklayınız...

12 Kasım 2011 Cumartesi

max factor false lash effect mascara

üzerinde " full lashes, natural look " yazan ve kullan kullan bitmeyecek (13.1 ml) bir rimele kim dayanabilir?
ben dayanamam :)



dayanamadığımdan olsa gerek; değişik ürünler kullanmayı çok sevsem de bundan bir türlü vazgeçemiyorum. evet, başka markaların rimellerini de kullanıyorum zaman zaman, mesela bu aralar kendisini şununla aldatıyorum :p ama tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanıdır misali ben de dönüp dolaşıp yine false lash effect'e dönüveriyorum :)

max factor'e özel bir sevgim yok. rimel konusunda süperler, muhteşemler de diyemem hatta herkesin bayıldığını söylediği 2000 calorie rimelinden de nefret etmiştim( bu derece kuru ve topaklanma yapan bir rimel olamaz) ama bu false lash effect bambaşka bir şey.

tombik fırçasından mı bahsedeyim, tek sürüşte hem hacim hem de uzunluk vermesinden mi?
2 kat sürüldüğünde bile topaklanma yapmaması da en sevdiğim özelliği.
öyle hey bakın ben rimel sürdüm diye bağırmıyor kirpikleriniz. doğal görünüş derken bahsettikleri de bu olsa gerek :)
herkesin hoşuna gitmeyecek tek özelliği ise suya dayanıklı olmamasına rağmen her makyaj temizleyiciyle kolayca çıkmaması.
ama tabii ki precleanse ile sorunsuz çıkartabilirsiniz :)

sevgiler
Devamını okumak için tıklayınız...

11 Kasım 2011 Cuma

YENİ... alışveriş listem yazıları

merhaba ;

daha önceden bunu istiyorum tarzı bir-iki  yazım olmuştu.bu yazıları merak edenler varsa buraya ve buraya bakabilirler :)
 birini aldım ; diğeri ise stoklarda olmadığı için muadilini aldım ama çok çok memnun kaldım. belki kendisini alsam bu kadar iyi gelmeyebilirdi, ha ha :)

bundan sonra ise alışveriş listemdekiler başlığı altında, ilk fırsatta alınacaklar listesine eklediğim ürünleri ve özelliklerini, neden alışveriş listeme eklediğimi,belliyse fiyatlarını (ya da fiyat aralıklarını) ve de nerelerden bulunabileceğini paylaşacağım yazılar yazmaya karar verdim :)

hazırladığım listeden aldığım ve kullanmaya başladığım ürünleri ,üzerini çizerek aynı post içerisinde güncellemeyi ; aksilikler yüzünden alınamamış ürünleri ise bir sonraki alışveriş listemdekiler yazıma taşımayı düşündüm.bu arada bu tür postları tabii ki ihtiyaç halinde ama en çok 15 günde bir yazmayı düşünüyorum.

üzerinde dikkatle durduğum konu şu ki, bu postlar kesinlikle iş bu kişinin alım gücünü (ya da güçsüzlüğünü) göstermek amacıyla yazılmış yazılar olmayacaktır.tamamen ,benzer ürünler arayışında olan kişilere bir nebze de olsun fikir verebilmek amacıyla yazılacaktır( fiyat,özellik, tedarik edilebilecek yerler vs vs)

daha önceden bu tarz yazılar yazmış blogger arkadaşlar varsa, önerilere açığım :)
bu tür yazılarda görmek istediğiniz başka şeyler de varsa yorumlar kısmında belirtirseniz ayrıca sevinirim :p

bu arada alışveriş listem hazır :) sizden gelen geri dönüşlere göre yazıya geçirmeyi düşünüyorum.

şimdiden teşekkürler

sevgiler :)
Devamını okumak için tıklayınız...

10 Kasım 2011 Perşembe

suna dumankaya kaş ve kirpik kremi_3

merhaba ;
buradaki ve buradaki yazılarımda bahsettiğim kremi kullanmaya başlayalı 2 ay çoktan geçti gitti :)



memnun muyum? hem de çok.
kaşlarım yay, kirpikler ok ( kıvrık olanından :p )
rimel çok çok nadir kullanıyorum. kullanırsam da sadece uçlara birazcık dokundurdugumda , kaşlarıma değecek kadar uzuyor kirpiklerim. hoş, rimelsiz de öyle :p
1 ay once, 1 aya biter falan demiştim ama bitmedi her sabah ve akşam bıkmadan usanmadan kullanmama rağmen. şimdiye kadar da tek gün bile kullanmamazlık etmedim. kurallara uyuyorum yani :)

kirpiklerimin hiç dökülmediğini, kaşlarımın aralarının da dolduğunu, cansız tüylerin güçlendiğini de ekleyeyim.
evet; 2 ayın sonunda, kolay kolay hiçbir şeyden memnun olmayan bendenizi bile tam olarak mutlu etti. işe yarıyor, gerçekten :)
suna dumankaya kaş ve kirpik kremi

* iş bu yazı, ilgili kremin etkilerini merak edenler için yazılmıştır :) bundan sonra da kaş ve kirpik kremi ile ilgili başka bir yazı gelmez :)

hızlı kaş ve kirpik uzatma yöntemleri yazımı da okuyabilirsiniz.
Devamını okumak için tıklayınız...

Lee Stafford Kuru Şampuan || Lee Stafford Kuru Şampuan

Bu blog yazısı lee stafford kuru şampuan özelliklerini , kuru şampuanın nasıl kullanıldığı bilgisini içerir. Lee Stafford Kuru şampuan nereden alınır sorusunun cevabı da yazıda verilmektedir.



Her zaman kullanılması garip olur tabii ama gerektiği zamanlarda, vakit darlığında çok işe yaradığı inkar edilemez.kuru şampuanlardan bahsediyorum.
Hani şu saçınıza belli bir mesafeden sıktığınız, sprey formunda, güzel kokulu ve kullanıldıktan  hemen sonra saçınızdaki fazla yağı alıp eski taze ve temiz görüntüsüne kavuşturan mucize şey :)
Aslında kuru şampuan tarzı ürünlerdeki mantık saç dibini pudralamakla aynı, benzer şekilde fazla yağı emiyor. pudrayı boca etmekten farkı ise kullanım kolaylıgı ve fazla kaçan pudra ile tüm saçın pudradan beyazlama riskinin olmaması.

lee stafford kuru sampuan ise yariyor mu
lee stafford urunleri blogÖnce deodorant şisesine benzer şisedeki kuru şampuanı iyice çalkalıyoruz. Sonra da  15-16 cm oteden saç diplerine sıkıyor ve elimizle hafifce dağıtıyoruz lee stafford kuru şampuanı. Hepsi bu kadar. kesinlikle saçta beyazlık vs kalmıyor, her şey normal ve doğal ^^
Acil bir yerlere gitmeniz gerekiyorsa ve saçınızı yıkayıp tekrardan fön çekecek ve çektirecek zamanınız yoksa, kısaca 2 günlük fönünüzü mecburiyetten de olsa 1 gün daha kullanmak durumundaysanız şiddetle öneriyorum bu lee stafford ürününü
Saçını haftada 2-3 ten fazla yıkamak istemeyen fakat saçları doğustan yağlı onlar için de güzel bir tercih olabilir. Hem kokusu da harika :)
sevgiler
Ps : artık Gratis mağazalarında satılıyor Lee Stafford kuru şampuan ^^
Kuru şampuan nasıl kullanılır konulu yazımı okumak için ise BURAYA tıklamanız yeterli
Devamını okumak için tıklayınız...

8 Kasım 2011 Salı

sıradaki yazılar...

merhaba herkese :)


bayram tatil falan derken yeni yazı yazamıyorum bu aralar.
ve hatta suslu ve pembe dunyam'ın da bır mımı var yapılacak :p
 ama telefondan gırdıgım bu kısa surede , en kısa zamanda( bayramdan sonra) karsınızda olacak yazıları mujdelemek istedım :p ilki en sevdıgım kapatıcı olan estee lauder resilience lift extreme ultra firming concealer.( yazıldı. burada)  ıkıncısı ise lee stafford dry shampoo (yazıldı. burada ) :)

 gorusmek uzere

sevgıler
Devamını okumak için tıklayınız...

4 Kasım 2011 Cuma

vanilya club kasım kutusu

ilk kutum az önce ulaştı.


"parfüme harcanan parayı aramam" vb  bir şey yazdığımdan olacak 2 adet parfum numunesi vardı benim kutumda :) ürünlerin 5 adedi seyahat boy veya numune iken ( 2 numune, 3 seyahat boy ) , kalan 1 adedi tam boydu( bodysol sos dudak onarıcı :) )


bana gelen 6 ürün ve boyutları şöyle :

1. mark jacobs oh lola tester : 1.2 ml

2. alessandro  "stiletto" bacak parfümü  tester: 2 ml

3.bodysol sos dudak onarıcı stick : tam boy ( oldukça etkili, şu an dudağımda hatta kendisi :p )

4. essie da bush oje : 5ml ( gönderilecek oje renklerine baktığımda umarım budur bana gönderdikleri diye düşünmüştüm, güzel renk. 13 ml olsaydı daha mutlu olurdum sanki :p )

5.L'occitane' shea butter el kremi : 10 ml (orijinal boyun 3te 1'i, hiç fena değil)

6.BC bonacure smooth shine leave in treatment : 30 ml ( bu aralar leave-in bakım ürünleri bolluğu yaşıyorum, bunu da deneyelim bakalım :p )


genel olarak güzel ve kaliteli ürünler ama ben biraz da makyaj ürünü yollamalarını beklerdim. eğer böyle giderse yani hep saç bakım, el bakım ve bir iki de tester şeklinde ; sanırım pek çok kişi aboneliğini iptal eder.çünkü parfum testerlarına ulaşmak o kadar da zor değil, keza krem vb testerları(el kreminden bahsediyorum :p )

ama yine de yolladıkları ürünlerin kalitesi inkar edilemez, hatta diğer "kutulu" oluşumdan kat be kat iyiler.
1 ay daha aboneliğimi devam ettirip bir şans daha vermeyi düşünüyorum. eminim ki kutuları eline ulaşan abonelerinin geri dönüşleriyle bir sonraki aya muhteşem ürünlerle dolu bir kutuyla yine karşımızda olacaklar :)

* bu arada bir de L'occitane'dan 50TL alışverişe 1 adet 75ml seyahat boy ürün yazılı bir kart da çıktı kutumdan, mutlu oldum :)

Sevgiler
Devamını okumak için tıklayınız...

3 Kasım 2011 Perşembe

Pastel matlaştırıcı jel

t bölgesinde, bilhassa da burun kısmında yoğun yağlanma yaşayan, gün içerisinde ayna misali parlayan biri olarak nemlendiricim de dahil olmak üzere kullandığım her şeyi matlaştırıcı etkisi olanlardan seçiyorum.
güneş koruyucum ve makyaj sabitleyicim bile böyle :) 

Geçenlerde yine bir alışveriş turunda bu minik şey gözüme çarptı.
Yüzey parlamasını ortadan kaldırmayı ve gün içerisinde parlamayı önlemeyi iddia ediyordu. Aynı zamanda makyaj bazı olarak da kullanılabilir ve makyajın daha kalıcı olmasını sağlar deniyordu.



aldım, denedim.

+'ları

* yapısı çok hafif, ne sürerken ne de sürdükten sonra yağlı bir his bırakmıyor.( avon'un magix denen faciası gibi değil yani :D )
*az bir miktarı bile yetiyor.
*ciltte kesinlikle alerji, kızarıklık, pütürlenme, sivilce vs yapmıyor ; o kadar hafif ve zararsız.
* sürüldüğü anda cilt yumuşacık oluyor
* yine sürüldüğü anda matlaştırıyor.

pastel matlastirici jel kullananlar blog
pastel matlaştırıcı jel
*makyaj daha uzun süre dayanıyor, uçup gitmiyor. örnek olarak, bunu kullandığım gün fazladan top coat olarak skindinavia kullanmamıştım. sadece birazcık pudra ve allıktan oluşan mutevazı makyajım gün sonunda hala yerindeydı. allık bile! evet! tazeleme yapmadığımı söylememe gerek yok sanırım :)
*cilde verdiği görüntü çok güzel. saatler geçmesine rağmen, makyajın ciltte saatlerce kaldıgında olusturdugu o yorgun görüntüden eser olmuyor.
*fiyatı muadillerine göre oldukça uygun
*12-15 TL arasında alabiliyorsunuz.



-'leri

*ürün çok çok az, sadece 18ml ( yanlış hatırlamıyorsam :) )
*sürüldüğü anda matlaştırıyor evet ama bu matlık hissi kalıcı değil maalesef. 2-3 saat sonra yine parladım.çene ve alın bölgesinde parlama yoktu ama burunda biraz vardı. çok rahatsız edici değildi ama yine de süper mat da değildi :) 2-3 saat arayla burun kısmına minicik bir pudra dokunuşuyla akşama kadar sorunsuz idare edebilir ama.

Başka da eksisi yok :)
Bu arada pastel bu ürünün üzerine matfying gel yazmış. matifying ya da mattifying yazsalar daha doğru olurmuş gibi geldi bana :)


pastel matlaştırıcı jel
Bununla ilgili bir e-posta da yolladım onlara, bakalım ne cevap verecekler.
ingilizceyle uğraşacaklarına direkt matlaştırıcı jel yazsalarmış üzerine daha iyi olurmuş  :)

sonuç olarak

makyaj bazı ve sabitleyicisi olarak görevini iyi yapıyor ama parlama konusunda öyle yazdığı kadar etkili değil. tabii ki benim cildimin karmadan yağlıya dönük ve özellikle t bölgesinde yağlanma sorunu yaşadığını unutmamak lazım. herkeste aynı şekilde etki edecek diye bir şart yok ama genel olarak sevdim.
makul seviyede yağlanma yaşayanlar hem matlaştırıcı hem makyaj bazı olarak kullanabilir ama benim için sadece makyaj bazı olarak bile yeterince iyi

 bitince tekrar alabilirim :)
( aldım )
Sevgiler

ps : Bu arada firma mailime dönüş yapmadı
Makyaj bazları ne işe yarar yazıma da bakabilirsiniz.
Devamını okumak için tıklayınız...